قتل پسر بچه مشهدی با ۲۱ ضربه چاقو
روز گذشته پسر بچه ای ده ساله از مقابل منزل خود روبوده شده و با ۲۱ ضربه چاقو و یک ضربه جسم تیز به سر به قتل رسیده است.

قاتل کودک 10 ساله مشهدی دستگیر شد

قاضی حسینی معاون دادستان مشهد می‌گوید روز گذشته پسر بچه ای ده ساله از مقابل منزل خود رو بوده شده و با ۲۱ ضربه چاقو و یک ضربه جسم تیز به سر به قتل رسیده است.

او روز گذشته ساعت ۱۲ ظهر هنگام رفتن به مدرسه یادش می‌آید که سرویس مدرسه چند روزی غیبت خواهد داشت به همین علت زنگ خانه را می‌زند و از مادرش می‌خواهد برای او آژانس بگیرد.

پس از مدت کوتاهی از تماس با آژانس، مادر پسرش را می‌بیند که با راننده یک پراید در حال گفتگوست و پس از مدت کوتاهی سوار شد.

مادر پس از تماس با آژانس متوجه می شود که ماشینی که پسرش را سوار کرده آژانس نبوده و پسر بچه اشتباهی سوار ماشین شده است.

متاسفانه جسد این کودک حوالی ورزشگاه ثامن الائمه کشف شد.

با دستور ویژه دادستان و تلاش بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان دایره جنایی امیدواریم به زودی سرنخ‌هایی از قاتل به دست آوریم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عامل قتل هولناک دانش‌آموز 10 ساله مشهدی خبر داد

قادر کریمی اظهار کرد: با اعلام خبر مفقود شدن کودک 10 ساله در مشهد و با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دستورات لازم برای پی‌گیری سریع موضوع صادر و کار آگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با هدایت‌های تخصصی مقام قضایی وارد عمل شدند.

کار آگاهان جسد غرق به خون پسر بچه ۱۰سالهرا که با ضربات چاقو و برخورد جسم سخت به سرش به طرز وحشتناکی به قتل رسیده بود را کشف و تحقیقات علمی خود را ادامه دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با انجام اقدام‌های گسترده علمی و اطلاعاتی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، عامل جنایت را که یک جوان 27 ساله است پس از ۳۳ساعت شناسایی و شب گذشته او را در نزدیکی محل سکونتش واقع در محدوده بلوار موسوی قوچانی که با خانه مقتول نیز فاصله چندانی ندارد در عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

تحقیقات کارآگاهان برای کشف انگیزه متهم از ارتکاب جنایت ادامه دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir/ irna.ir