وی گفت؛ چند ماهی بود که با پسری جوان در شمال تهران چت می کردم. ما رابطه دوستانه یی با هم برقرار کردیم و بعد از مدتی چند بار حضوری همدیگر را دیدیم تا اینکه...
 

به گزارش اعتماد،دختر نوجوانی که در پی یک دوستی اینترنتی از خانه فرار کرده و مورد آزار چند جوان قرار گرفته بود به دادسرای جنایی تهران شکایت کرد. 
یک هفته پیش پدر و مادر دختری 17ساله به نام سایه به دادسرای جنایی تهران رفتند و مدعی شدند دخترشان از سوی چند نوجوان مورد آزار قرار گرفته است. آنها گفتند دخترشان توسط پسری اغفال شده و بعد از فرار از خانه مورد تعرض قرار گرفته است. پرونده برای رسیدگی به دادیار سلیمانی سپرده و سایه برای توضیح آنچه برایش اتفاق افتاده بود به دادسرا احضار شد. وی گفت؛ چند ماهی بود که با پسری جوان در شمال تهران چت می کردم.
ما رابطه دوستانه یی با هم برقرار کردیم و بعد از مدتی چند بار حضوری همدیگر را دیدیم تا اینکه سهیل من را اغفال و با حرف هایش کاری کرد از خانه فرار کنم. زمانی که متواری شدم او مرا به خانه یکی از دوستانش برد تا چند روزی در آنجا باشیم. او به من قول داده بود ازدواج می کنیم و همه چیز درست می شود به همین خاطر هم من به او اعتماد کرده بودم. وی ادامه داد؛ زمانی که در خانه دوست سهیل بودم یک روز سهیل و سه دوستش به من حمله کردند. هر کاری کردم نتوانستم در برابر آنها مقاومت کنم و توسط هر چهار نفرشان مورد آزار قرار گرفتم.
دیگر روی برگشتن به خانه را هم نداشتم. تصمیم گرفتم چند روز دیگر آنجا بمانم اما بعد از مدتی آنها من را طرد کردند و مجبور شدم به خانه برگردم و هر آنچه را که برایم اتفاق افتاده بود بگویم. من نمی خواستم به خانه برگردم چون از پدر و مادرم خجالت می کشیدم. با این حال تصمیم گرفتم از آنها کمک بگیرم. بعد از اینکه ماجرا را تعریف کردم تصمیم گرفتیم به دادسرا شکایت کنیم.به شکایت این دختر ماموران به اقامتگاه سهیل و دوستانش رفتند و متهم اصلی را دستگیر کردند.
زمانی که سهیل مورد بازجویی قرار گرفت به جرم خود اعتراف کرد و مخفیگاه دوستانش را هم معرفی کرد. وی گفت؛ من در اینترنت چت می کردم. برای چند نفر پیام فرستادم تا اینکه سایه جوابم را داد. اول برایم چت کردن با سایه یک شوخی بود اما وقتی دیدم او دختر ساده یی است تصمیم گرفتم او را به دوستانم معرفی کنم و سایه را مورد سوء استفاده قرار دهیم. ماموران سه همدست سهیل را دستگیر کردند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
 
  گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: etemaad.ir