وقتی مانتوهای 50 هزار تومانی در حاشیه پیاده‌رو 2هزار تومان به فروش رسید، راز این دزد تک‌رو فاش شد. 11 اسفند ماه سال جاری ساکنان خیابان رودکی (سلسبیل) شاهد...
 
مردجوانی با سرقت از انبار نگهداری مانتوهای نو دست به حراج عجیب شب عید زد.
 
وقتی مانتوهای 50 هزار تومانی در حاشیه پیاده‌رو 2هزار تومان به فروش رسید، راز این دزد تک‌رو فاش شد. 11 اسفند ماه سال جاری ساکنان خیابان رودکی (سلسبیل) شاهد یک فروش عجیب بودند که مرد 32 ساله‌ای چوب حراج به مانتوهای گرانقیمت‌ زده بود. مانتوهای رنگارنگ در حاشیه خیابان به قیمت باورنکردنی فروخته می‌شد و زنان و مردان برای خرید لباس شب عید سر و دست می‌شکستند. با فروش رفتن مانتوها، معرکه این دست‌فروش جمع شد و مشتریان با خرید باورنکردنی‌شان به خانه‌هایشان رفتند.

طرح یک شکایت

ظهر 11 اسفند ماه سال‌جاری زن جوانی به دادسرای ناحیه 10 (هاشمی) مراجعه کرد و پرده از سرقت از انباري برداشت.
این زن به بازپرس ایلخانی گفت: مدت‌هاست که از یک تولیدی، مانتو می‌خرم و در مغازه‌ها و خانه‌ها به فروش می‌رسانم. صبح امروز بسته‌های مانتو را تازه به حیاط خانه‌ام آورده بودم تا در فرصت مناسب آنها را برای فروش به مغازه منتقل کنم. هنوز مدتی نگذشته بود که متوجه شدم اثری از بسته‌های مانتو نیست. خیلی ناراحت بودم تا اینکه یکی از همسایه‌ها که فروش مانتوها را در حاشیه خیابان دیده بود راز سرقت 40مانتوی گرانقیمت را فاش کرد و گفت: پسری 32 ساله به مانتوها چوب حراج زده و آنها را به قیمت 2 هزار تومان فروخته است. با ادعاهای زن جوان دستگیری دزد تک‌رو در دستور کار ماموران قرار گرفت. 16 اسفندماه سال‌جاری وقتی دزد جوان که شناسایی شده بود در حال عبور از خیابان آزادی بود كه در دام پلیس گرفتار شد. پسر جوان وقتی پیش‌روی بازپرس ایلخانی قرار گرفت، پرده از جزئیات سرقت 40 مانتو برداشت و گفت: به مواد مخدر اعتیاد دارم، پدر و مادرم مرا از خانه بیرون کرده‌اند و مدتی است که کارتن‌خوابی می‌کنم. روز حادثه وقتی دیدم وانت لباس‌ها در برابر خانه این زن توقف کرد و مانتوها از داخل خودرو به حیاط انتقال داده شد، بلافاصله نقشه سرقت را در سرم پروراندم.
مدتی کمین کردم تا صاحبخانه از حیاط دور شود سپس از بالای دیوار به حیاط پریدم و بسته‌های مانتو را یکی پس از دیگری از بالای دیوار به بیرون پرتاب کردم. با سرقت 40 مانتو پا به فرار گذاشتم و بلافاصله در حاشیه خیابان چوب حراج مانتوهای دزدی زدم.
با ادعاهای «محمود» دزد تک‌رو، بازپرس پرونده وی را با قرار 10 میلیون تومانی به زندان کرج فرستاد.
 
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ      
www.seemorgh.com/news
منبع:vatanemrooz.ir