اين فرد با زور در مجموع سينه‌ريز، گوشواره و 12 النگوی اين خانم را به سرقت می‌برد و پس از بستن دست و پای اين خانم با وجود مقاومت زياد به وی تعرض می‌كند و در ادامه از اين خانم می‌خواهد تا....
 
 
بامداد امروز عامل تجاوز به عنف در قزوین اعدام شد.
 
 گزارش فارس یوسف خمسه فردی است كه آبان ماه سال گذشته در پی تجاوز به عنف دستگیر شد و پس از بررسی قضایی به اعدام محكوم شد.

ماجرای این پرونده از این قرار بود كه زوج جوانی به تازگی از یكی از مناطق اطراف قزوین به شهر شریف‌آباد (در حدود 5 كیلومتری قزوین) مهاجرت می‌كنند كه این مهاجرت به دلیل محل اشتغال به كار بوده است.

در نخستین روزی كه آنها در منزل خود ساكن می‌شوند و همسر این خانم به محل كار می‌رود، فردی نیز تحت عنوان مأمور شركت گاز به منزل آنها مراجعه می‌كند و ادعا می‌كند كه قصد تعمیر كنتور گاز را دارد.

خانم خانه در پی درخواست این فرد برای آوردن پیچ‌گوشتی اظهار می‌دارد كه به تازگی به این منزل آمده‌اند و اسباب و اثاثیه خود را هنوز باز نكرده‌اند در نتیجه تلاش این مرد به بهانه‌های مختلف برای ورود به خانه بی‌نتیجه می‌ماند و در ادامه از مراجعه مجدد خود خبر می‌دهد.

این مرد سه روز بعد دوباره هنگام ظهر به این منزل مراجعه می‌كند و برای فرستادن خانم به داخل خانه از وی می‌خواهد كه اجاق گاز را روشن كند تا از عدم نشتی گاز اطمینان حاصل كند كه به محض رفتن این خانم به آشپزخانه، این فرد نیز درب منزل را می‌بندد و به سرعت وارد آشپزخانه می‌شود در این هنگام نیز هنوز خانم خانه بر این باور بوده است كه این فرد مأمور شركت گاز است ولی در ادامه این فرد، این خانم را مجبور می‌كند كه طلاها و اشیای گران‌قیمت خود را به وی بدهد.

این فرد با زور در مجموع سینه‌ریز، گوشواره و 12 النگوی این خانم را به سرقت می‌برد و پس از بستن دست و پای این خانم با وجود مقاومت زیاد به وی تعرض می‌كند و در ادامه از این خانم می‌خواهد تا در برگه‌ای بنویسد كه با شوهرش اختلاف داشته در نتیجه دست به خودكشی زده است و به دنبال طناب برای كشتن وی می‌گردد ولی در پی ناكامی از یافتن طناب با تیغ این خانم را از ناحیه دست و پشت مجروح می‌كند تا بر اثر خونریزی فوت كند.

این فرد هنگام خارج شدن از منزل گوشی تلفن همراه و تلفن ثابت را برمی‌دارد و به همراه طلاها پس از بستن درب‌ها از خانه خارج می‌شود ولی در حادثه‌ای كه از سوی پزشكان شبیه به معجزه یاد شده است این خانم خونش قطع شده و پس از بیهوشی حدود دو ساعته به هوش می‌آید و موفق می‌شود دست و پای خود را باز كند.

این خانم با گوشی همراه خود كه در كشویی بوده و از چشم آن مرد به دور بوده با خواهرش تماس می‌گیرد و با درخواست كمك ماجرا را می‌گوید كه در نتیجه پس از انتقال این خانم به بیمارستان و اطلاع دادستانی و پلیس از ماجرا، تحقیقات لازم آغاز می‌شود.

مجموعه دستگاه قضایی و پلیس استان با استفاده از بانك اطلاعاتی كه در شهرستان البرز موجود بوده به فاصله‌ای حدود چهار ساعت فردی 35 ساله را در این ارتباط دستگیر می‌كنند.

این فرد كه همان یوسف خمسه است، ابتدا منكر هر چیزی بود و ادعا كرد در ساعت وقوع جرم در منزل بوده است ولی در ادامه بازجویی دچار تناقض در گفتار شده و در نهایت تنها به سرقت اعتراف كرد.

در ادامه متهم با توجه به شواهد موجود به تجاوز به عنف نیز اعتراف می‌كند و اظهار می‌دارد كه از ابتدا چنین قصدی نداشته بلكه یك باره وسوسه شده است.

در ادامه خمسه به اتهام تجاوز به عنف، اقدام به قتل و سرقت محاكمه شد و طی مراحل قضایی به اعدام محكوم شد.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com