دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر در ادامه از كشف و ضبط چهار قبضه سلاح جنگی غيرمجاز و 350 فشنگ جنگی در اين شهرستان خبر داد...
 
 
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از دستگیری یك پیرزن 70 ساله چاقوكش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری این شهرستان، رضا ابوالحسنی اظهار داشت: پیرزنی كه برای دریافت حقوق خود به یكی از بانك‌های ماهشهر رفته بود، پس از مجروح كردن یكی از كارمندان این بانك با چاقو، دستگیر شد.

وی تصریح كرد: این پیرزن 70 ساله كه برای دریافت مستمری خود به یكی از بانك‌های ماهشهر مراجعه كرده بود، پس از مشاجره و درگیری با تحویل‌دار بانك، چاقویی را از كیف دستی خود خارج و كارمند بانك را از ناحیه دست راست مجروح كرد.

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر افزود: پس از این درگیری، پلیس بلافاصله در محل حاضر و متهمه را دستگیر كرد.

ابوالحسنی ادامه داد: متهمه پس از بازجویی‌های اولیه و تحقیقات در كلانتری محل، به همراه پرونده به مرجع قضایی اعزام اما شاكی از شكایت خود منصرف شد و اعلام گذشت كرد.
وی خاطرنشان كرد: در حال حاضر متهمه با تودیع تأمین مناسب، آزاد است.

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر در ادامه از كشف و ضبط چهار قبضه سلاح جنگی غیرمجاز و 350 فشنگ جنگی در این شهرستان خبر داد.

ابوالحسنی اظهار داشت: به دنبال تلاش برای دستگیری سارقان سیم برق كه خود را در یكی از منازل روستای گرگر از توابع این شهرستان مخفی كرده بودند، دستور قضایی ورود به منزل متهمان صادر شد.

وی افزود: در بازرسی از این منزل، یك قبضه سلاح جنگی كلاشینكف، سه قبضه كلت كمری و 350 فشنگ جنگی كشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر خاطرنشان كرد: در این ارتباط، دو برادر به نام‌های «ط.م» و «م.م» دستگیر و بازداشت شدند و برای تكمیل تحقیقات، در اختیار اطلاعات انتظامی شهرستان ماهشهر قرار گرفتند.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir