همه اعدام می خواستند حتی ناصر ، ناصری كه خود زمانی...با گذشت 8سال از قتل لاله سحر خيزان همسر ناصر محمد خانی ، سرنوشت خديجه جاهد يا همان شهلا ، همسر صيغه ای محمد خانی در هاله ای از ابهام قرار دارد....
 
 
 
با گذشت 8سال از قتل لاله سحرخیزان همسر فوتبالیست معروف سالهای نه چندان دور ناصر محمد خانی ، سرنوشت خدیجه جاهد یا همان شهلا، همسر صیغه ای ناصر محمدخانی در هاله ای از ابهام قرار دارد .

به گزارش«زن فردا» و به نقل از فردا ، ناصر محمد خانی همراه تیم پرسپولیس در اردوی آلمان بود كه خبر قتل همسرش تیتر روزنامه شد، بعد از ظهر 17 مهر ماه 81 در یكی از خیابانهای فرعی منتهی به خیابان شریعتی، صدای شیون و هیاهوی مردم خبر از یك حادثه بزرگ می داد؛ قتل همسر ناصر محمد خانی!

لاله سحر خیزان، همسر ناصر محمد خانی به طور فجیعی به قتل رسیده بود و بررسی های اولیه پلیس نشان می‌داد قاتل یا قاتلان با خانواده محمدخانی و محل سكونت آنها آشنا بوده‌اند و در نهایت نیز همسر صیغه‌ای فوتبالیست سابق به عنوان مظنون اصلی بازداشت شد.

شهلا جاهد از 13 سالگی به ناصر محمد خانی كه در آن روز ها ستاره سرخ‌پوشان پایتخت بوده دل می‌بازد و در نهایت با وساطت ح-د از هم تیمی‌های ناصر با او آشنا می‌شود ، ارتباط پنهانی این دو در حالی شكل می گیرد كه خانواده همسر محمدخانی از خانواده‌های سرشناس و خوشنام محسوب می شدند.

در نهایت پس از 11 ماه ، شهلا جاهد به قتل همسر ناصر محمد خانی اعتراف می كند و حتی صحنه های قتل لاله را نیز بازسازی می كند، آنچنان دقیق و با جزئیات كامل كه كمتر كسی می توانست به درستی آنها شك كند.

با این همه در جریان محاكمه و در مقابل دیدگان بهت زده همه ، شهلا اعترافش را پس گرفت و مدعی شد او قاتل نیست ، هرچند قاضی در نهایت حك به محكومیت وی داد و اعدام سرفصل پایانی این عشق بی سامان عنوان شد .

پرونده شهلا آن طور كه پیش بینی می شد پیش نرفت ، در جریان بررسی های صورت گرفته ابهامات جدیدی مطرح شد ، پزشكی قانونی و بررسی جسد مقتول ، گزینه های جدیدی را مطرح كرد ، اعترض شهلا و وكیلش یه حكم و مطرح شدن ابهامات پرونده در نهایت به آنجا رسید كه اجرای حكم اعدام شهلا جاهد توسط یكی از شعب دیوان عالی كشور متوقف شد.

بررسی پرونده جنجالی به درازا انجامید ، گاهی شهلا به مرگ و گاهی به زندگی نزدیك می شد ولی اعدام آخرین حكمی بود كه در پایان بررسی ها توسط دیوان عالی كشور اعلام شد ، حكمی كه تا كنون اجرا نشده است .
با آمدن رئیس جدید قوه قضائیه ، یكی از پرونده هایی كه عنوان می شد قاضی القضات جدید باید نقطه پایان آن مشخص كند پرونده شهلا بود كه این موضوع هیچگاه اتفاق نیفتاد .

حالا گذر روزهای پاییزی به 17 مهرماه نزدیك می شود و ناصر محمد خانی ، علی و عرفان فرزندان لاله و ناصر و خانواده سحرخیزان منتظرند تا سرنوشت شهلا را نظاره كنند ، ناصر نفس راحتی بكسد و عرفان و علی هم قدری دلشان آرام بگیرد .

اهالی سینما بارها تلاش كردند تا دل خانواده لاله را به رضایت دادن راضی كنند ولی خونی كه ریخته شد از زنی كه همه از مهربانی و دل رحمی و فداكاری اش می گفتند نمی گذاشت ، همه اعدام می خواستند حتی ناصر ، ناصری كه خود زمانی ...

عبدالصمد خرمشاهی وكیل شهلا در آخرین اظهار نظر در خصوص این پرونده و سرنوشت موكلش عنوان كرده : شهلا جاهد در تاریخ 23 شهریورماه سال جاری نامه‌ای خطاب به آیت‌الله لاریجانی نوشته و در آن عنوان كرده كه حدود 9 سال حبس، او را خسته كرده است؛ بنا بر این درخواست كرده كه اگر ابهامی در پرونده وجود دارد، این ابهام برطرف شود و در غیر این صورت، حكم قصاص به مرحله اجرا درآید زیرا معتقد است كه 3 سال حبس او به موجب حكم دادگاه بوده و 6 سال مازاد بر این مدت در كنار حكم قصاص، در واقع مجازات مضاعف است.

حال باید دید سرنوشت پرونده ای كه بارها بین شعب مختلف دیوان عالی و قضات مختلف آمدو شد داشته و رئیس قوه قضائیه نیز در چند مرتبه دستور بررسی مجدد آن را صادر كرده به كجا خواهد كشید ، برزخ شهلا تمام می شود ؟ برزخی كه مجازات عشق ، حسادت ، شاید هم گناه و شاید هم ...
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fardanews.com