واکنش احمدی‌نژاد
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان این‌که انتخاب احمدی‌نژاد، انتخاب فرد اصلح بود گفت: بعضی خبرها مبنی بر توافقات پشت‌پرده جریان انحرافی با جریان فتنه است.


حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در همایش اقتدار ملی در پرتو ولایت در حسینیه اعظم زنجان با اشاره به «شعار زنده باد بهار» جریان انحرافی، حمایت قاطع و تاکید محمود احمدی‌نژاد را از اسفندیار رحیم‌مشایی یادآور شد و افزود: رنگ انتخاباتی جریان انحرافی «سبز بهاری» است. او تکرار شعر «زنده باد بهار» به‌وسیله اسفندیار رحیم‌مشایی در مناسبت‌های مختلف را یادآور شد و ادامه داد: این جریان همه برنامه‌ریزی‌ها را برای انتخابات آینده ریاست‌جمهوری انجام داده است و بنا نیست از «مشایی» کوتاه بیاید.

روانبخش، بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخابات ریاست‌جمهوری و فرآیند تایید صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان را یادآور شد و افزود: بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخابات آینده ریاست‌جمهوری و این‌که مقام معظم رهبری تاکید کردند شورای نگهبان همانند گذشته مقتدرانه بایستد و هرکس صلاحیت ندارد رد کند و هرکس تاییدصلاحیت شد می‌تواند وارد انتخابات شود معنادار است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند به همه موارد توجه دارد، افزود: جریان انحرافی قدرت برهم‌ریختن را ندارد. حجت‌الاسلام روانبخش با پیش‌بینی ردصلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی در انتخابات ریاست‌جمهوری دور یازدهم افزود: حتی مقام معظم رهبری با حکم حکومتی برای معاونت‌اولی هم فرمودند که صلاحیت ندارد. حال با این فرآیند شورای نگهبان آیا کسی را که برای معاونت‌اولی صلاحیت نداشته است برای انتخابات ریاست‌جمهوری تایید صلاحیت می‌کند، هرگز! او جریان انحرافی را فاقد قدرت لازم برای ایجاد حرکت دانست و دلیل آن را ردصلاحیت مشایی عنوان کرد و گفت: جریان انحرافی فاقد قدرت لازم برای ایجاد حرکت خاص است و این امر در 11‌روز خانه‌نشینی احمدی‌نژاد ثابت شد؛ زیرا فقط چند نفر به‌خاطر آقای احمدی‌نژاد جلوی پاستور رفتند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با پیش‌بینی بعضی تحرکات احتمالی از سوی آقای احمدی‌نژاد در صورت ردصلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی افزود: عدم اقدام برای برگزاری انتخابات از سوی دولت و برکناری وزیرکشور و استعفای شخص محمود احمدی‌نژاد از اقداماتی است که احتمال دارد احمدی‌نژاد در صورت ردصلاحیت مشایی صورت بدهد که در این‌باره تمام پیش‌بینی‌ها انجام شده است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: akharinnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
ساخت ترقه به روش اینترنتی حادثه آفرید
تعیین حداقل مزد 92 در جلسه فردا شورای‌ عالی کار/ دستمزد چقدر افزایش می‌یابد
موسی صدر به دستور قذافی اعدام شد
بان‌ کی‌ مون:آزمایش هسته‌ای و تهدیدهای نظامی کره‌شمالی غیرقابل‌قبول است
احتمال 24 ماه شدن سربازی