جشن مرگ شارون در تهران +عکس
بعد از اعلام مرگ آرین شارون وزیرجنگ رژیم صهیونیستی و قاتل صبرا و شتیلا موجی از خوشحالی در میان مسلمانان جهان به راه افتاد
 هیئت خانواده شهدا و ایثارگران مراسم جشن مرگ آریل شارون را برگزار كرد.

بعد از اعلام مرگ آرین شارون وزیرجنگ رژیم صهیونیستی و قاتل صبرا و شتیلا موجی از خوشحالی در میان مسلمانان جهان به راه افتاد و حتی دیدبان حقوق بشر هم طی اطلاعیه ای اعلام كرد كه ای كاش قبل از مرگ این قاتل به جنایتهای شارون رسیدگی می شد.



هیئت خانواده شهدا و ایثارگران هم در پی مرگ شارون اقدام به برگزاری مراسم جشن و توزیع شربت و شیرینی در میان شهروندان در میدان انقلاب پایتخت كرد. استفاده از بنرها و تابلوهایی با عنوان "شارون به درك واصل شد" و "شارون گور به گور شد" و غیره ... در نوع خود جالب بود ولی نكته قابل تامل بازخورد شهروندان در برخورد با پوسترها و بنرهای نصب شده در این مراسم بود.
 


یكی از شهروندان می گفت: این اقدام بسیار جالب است چرا كه با توجه به دغدغه های روزمره زندگی اینگونه خبرها در لابلای اخبار اقتصادی و ورزشی پنهان می شود و با برگزاری این برنامه ها خبرهای به این مهمی زودتر منتشر می شود و مردم آگاه می شوند.
 


شهروند دیگری اظهار داشت: این قاتل و جنایتكارضربه محكمی به شاكله مسلمانان فلسطینی زده و قطعا باید محاكمه می شد. به اعتقاد من اینكه صدا و سیما بعد از مرگ شارون در سكوت بی خبری فرو رفت جای تامل دارد!
 
یكی از جانبازان جنگ تحمیلی هم عنوان كرد: مرگ شارون قطعا موجب خوشحالی مسلمانان شده ولی این را باید عنوان كرد كه مسلمان آروزوی مرگ كسی را نمی كند مگر آنكه آن فرد كافر باشد و دستش به خون مسلمان آلوده شده باشد. با این حال خون شهدای صبرا و شتیلا هیچ وقت خشك نمی شود و باید گفت كه شارون تنها نبوده و قطعا از حمایتهای امریكا برخوردار بوده است.






گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com

مطالب پیشنهادی:
روحانی نما رسما شغل شد! + عکس
اگه اسم نوزادتون محمد، بیان 1000 دلار بگیرین!
وقتی ظریف اشتباه مترجم خود را تصحیح کرد
همه ازدواجهای مذهبی - سیاسی در ایران
انتحار سیاسی علیه مذاکرات ژنو