هدیه ویژه رئیس جمهور به دختر بچه 8 ساله...
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در دیدار با دختر 8 ساله حافظ کل قرآن ،  او را افتخار کشور دانست و هدیه‌ای ویژه به او داد.

«حنانه خلفی» دختری 8 ساله است که به علت خوش درخشیدنش در عرصه حفظ قرآن کریم، امروز مهمان رئیس جمهوری اسلامی ایران شد و یک دستگاه خودرو پراید از او هدیه گرفت.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در این دیدار حنانه و خانواده او را جزء افتخارات کشور معرفی و این دختر 8 ساله نیز این دیدار را بسیار شیرین توصیف کرد.

 

 هدیه ویژه رئیس جمهور به دختر بچه 8 ساله...

hana.jpg

حنانه پس از این دیدار از یک آرزو سخن گفت و گفت: آرزویم دیدار بار رهبر انقلاب است که تحقق قریب‌ الوقوع آن به من الهام شده است. این کودک حافظ قرآن که از بهمن سال 90 حفظ قرآن را آغاز و در 22 بهمن سال 92 نیز آن را به پایان رسانده، تاکنون افتخارات بسیاری در مسابقات ملی قرآن کریم کسب کرده است.

هرچند که او حفظ و مرور قرآن کریم را تحت نظارت اساتید قرآنی کشور و با پیگیری‌های پدر و مادرش ادامه می‌دهد، اما در فضای کودکی خود گاهی هم عروسک‌ هایش را دور خود می‌چیند و با ارائه محفوظاتش برای آنها قرآن می‌خواند.

پدر این دختر خردسال و پر افتخار کشورمان دیدار امروز او با رئیس جمهور روحانی را برای معرفی حنانه به عموم جامعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی‌اش بسیار اثرگذار می‌داند.

او با بیان این که هنوز استعدادهای حنانه به طور کامل شناسایی و معرفی نشده است، گفت: این که رئیس‌ جمهور درباره یک خردسال حافظ قرآن  در کشور ابراز مباهات می‌کند، به طور قطع تأثیر انگیزشی بسیار بالایی برای حنانه خواهد داشت.

رئیس جمهوری اسلامی  کشورمان در دیدار امروز خود با حنانه خلفی و پدر و مادر وی با اشاره به این که وجود خانواده‌هایی در کشور که فرزندان آنها با قرآن کریم مأنوس هستند برای ما مایه افتخار است، گفت: این خانواده‌ها برای همه ملت الگو هستند تا فرهنگ قرآنی در کشور نشر و گسترش یابد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irinn.ir