معاون شهردار تهران در فرودگاه کویت بازداشت شد
حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی چند سال پیش به دلیل فعالیت‌های دینی و فعالیت‌های ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی از کشور کویت اخراج شده بود

حجت‌الاسلام میثم امرودی هنگام خروج از کشور کویت در فرودگاه دستگیر شده است.وی سال‌ها پیش رئیس مدارس ایرانیان کویت بوده و فعالیت‌های ضد صهیونیستی انجام می‌داده است.بر اساس این گزارش امرودی به دعوت انجمن دوستی ایران و کویت برای حضور در مراسمی به این کشور سفر کرده بود که هنگام بازگشت در فرودگاه دستگیر شده است.یکی از مسئولان شهرداری تهران گفت:‌ مشکلی در ویزای آقای امرودی ایجاد شده که در حال بر طرف شدن است.


پیگیری رفع مشکل خروج "معاون قالیباف" از کویت

 معاون رسانه‌ای مرکز ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به جلوگیری از خروج معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از کشور کویت، از رایزنی سفارت ایران برای حل این مساله خبر داد.

فرزاد خلفی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی چند سال پیش به دلیل فعالیت‌های دینی و فعالیت‌های ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی از کشور کویت اخراج شده بود و اخیرا نیز به دعوت انجمن دوستی ایران و کویت به این کشور سفر کرده بود که متاسفانه پس از پایان این سفر و به دلایلی که هنوز برای ما روشن نیست، از خروج وی از این کشور جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام امرودی نماینده ویژه شهردار تهران در امور حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، در عین حال گفت: از طریق سفارت ایران به دنبال حل این مساله هستیم.

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : farsnews.com/ isna.ir