شجاعت خلبان ایرانی در مقابل سعودی‌ ها
روز گذشته عربستان سعودی با هدف جلوگیری از فرود هواپیمای ایرانی به فرودگاه بین المللی صنعاء باند این فرودگاه را بمباران کرد.

دیروز برای بار سوم هواپیمای حامل تیم پزشکی ایران همراه با مقادیر قابل توجهی دارو و غذا به سمت یمن حرکت کرد وبعد از ۶۶۰۰ کیلومتر مسافت به یمن رسید وبه محض رسیدن به مرز عمان و یمن نیروهای آل سعود شروع به تهدید کردند و خواستند هواپیما برگردد.ولی خلبان شجاع و بسیجی شرکت ماهان به تهدیدات آنها توجهی ننمود و تا نزدیکی صنعا رسید.در این حین هواپیمای جنگی سعودی به هواپیمای ایران نزدیک شد وسعی کرد هواپیما را به سمت خاک عربستان هدایت کند که با مقاومت خلبان شجاع ایرانی مواجه شد.

هواپیمای شکاری سعودی برای تهدید و ترساندن اقدام به شلیک چف (نوعی مواد آتش‌زا با تکه‌های فراوان ) نمود که باز با بی توجهی خلبان ایرانی مواجه شد .

خلبان ما ارتفاع را کم کرد تا در فرودگاه صنعا بنشیند جنگنده خبیث سعودی اقدام به بمباران ابتدای باندفرودگاه نمود.

هواپیمای ما اجباراً برگشت و ولی پس از چند دور در نزدیکی صنعا مجدداً به سمت فرودگاه برگشت تا با استفاده از قسمت باقی مانده باند فرود کند ولی مجدد فانتوم سعودی رذالت به خرج داد و بقیه باند را هم بمب باران کرد تا هواپیمای ما نتواند بنشیند. لذا متاسفانه به تهران بازگشت ولی شجاعت و دلیری ایرانیان را به آنها نشان داد.

جالب بود که بدانید درحالیکه شکاری سعودی چسبیده به بال هواپیمای ایرانی بود سرنشینان هواپیما موبایل به دست از هواپیمای سعودی تصویربرداری میکردند.

​وقتی بعد از دورشدن ازصنعا خلبان به میان سرنشینان آمد با ذکر صلوات تشویق کردند.

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : mehrnews.com