حضور جنجال برانگیز جناب خان در کمیسیون برجام!
یک منبع آگاه گفت: با توجه به اظهارات اخیر مذاکره کننده اسبق کشورمان در کمیسیون برجام و با هدف استفاده حداکثری مردم از این بیانات، جلیلی مهمان ویژه خندوانه خواهد شد.

جلیلی به خندوانه می رود، جناب خان به کمیسیون برجام!

یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با کلنگ نیوز افزود: این کار هم باعث تنوع در مهمانان برنامه خندوانه می شود و هم مردم عزیز منبسط می شوند.این منبع آگاه از آخرین بررسی های کمیسیون برجام نیز گفت و گفت: بعد از آمانو، درخواست هایی مبنی بر حضور «جناب خان»، «علیرضا افتخاری»، «عموهای فیتیله ای» و «آقای همساده» در مجلس داریم.

وی توضیح داد: قرار است با حضور «جناب خان» مباحث اقتصادی، صادرات و واردات بویژه بحث ملی لبو بعد از توافق هسته ای بررسی شود و موانع مربوط به این موضوع در برجام استخراج و روی آن کار شود.

این منبع آگاه در خصوص دعوت از علیرضا افتخاری نیز گفت: برخی مباحث فرهنگی و هنری پس از توافق را با حضور ایشان بررسی می کنیم. ضمن آنکه با توجه به موضوع مهم مراودات فرهنگی اروپایی ها بعد از توافق از عموهای فیتیله ای را نیز دعوت کردیم. شاید بحث خداحافظی آنها با تلویزیون نیز در این کمیسیون بررسی شود!

وی در خصوص دعوت از آقای همساده نیز گفت: صرفا بررسی مباحث فنی برجام از جمله نقاط ضعف توافق نامه مدنظر است که قرار است ایشان آنها را کارشناسی و تحلیل کند.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه بازتاب توافق در جهان را نیز در دستور کار کمیسیون برجام داریم، از حضور «فلاح» خبرنگار ایرانی حاضر در لندن و همچنین «معصومی نژاد» خبرنگار ایران در ایتالیا در کمیسیون برجام خبر داد تا بهتر درباره برجام تصمیم گیری شود.

وی در پاسخ به اینکه کسی دیگری نمانده که به کمیسیون برجام بیاورید، گفت: عادل فردوسی پور، خاله شادونه و علی پروین نیز قرار است به کمیسیون دعوت شوند تا بررسی ها دقیق تر و کارشناسی شده تر باشد.

گزارش کلنگ نیوز حاکی است که در ادامه بررسی برجام در کمیسیون ویژه، دفتر احمدی نژاد با انتشار اطلاعیه ای، تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است:
از آنجا که چند روزی است خبر خاصی درباره خادم ملت، منتشر نشده و گویا کسی با ما کاری ندارد، برای نمایش اقتدار و محبوبیت معجزه همیشه تاریخ و آن پاکدست ترین خادم جهان و مدیر کهکشانی، برخی حواشی منتشر شده در خصوص داوری بازی های پرسپولیس، ناکامی تیم ملی والیبال و اخراج کواچ، خط سه متروی تهران، حضور محسن رضایی از اول تا آخر جنگ، خالکوبی اشکان دژاگه، برد امیر مهدی ژوله و باخت امین حیایی، حضور صدها جاسوس در روزنامه های اطلاح طلبان، افزایش قیمت دلار، مرگ یک نوزاد در مجارستان، مدیریت جهانی چین، مشکلات آیفون 6 و...را تکذیب و هرگونه ارتباط این حواشی با خادم ملت را علاوه بر تکذیب قابل پیگیری می دانیم.

دفتر خادم دائمی ملت

منبع:خبرآنلاین