احمدی نژاد به غیر از بوتاکس ، عمل زیبایی هم انجام داده بود!
یکی از اعضای تیم پزشکی محمود احمدی نژاد می گوید او غیر از بوتاکس اعمال دیگر زیبایی هم روی صورتش انجام داده بود.

عمل های زیبایی که احمدی نژاد انجام داد

در برنامه «دید در شب» که رضا رشیدپور مجری آن است، بحث بوتاکس رییس دولت های نهم و دهم مطرح شد. میهمان این برنامه شیلا خداداد بود و در بخشی از این گفتگو فرزین سرکارات، متخصص جراحی فک و دهان و همسر خداداد، روی خط تلفنی برنامه حاضر شد.رشیدپور از او پرسید کدام یک از هنرمندان و بازیگران پیش او عمل جراحی انجام داده اند. جواب سرکارات این بود: «طبق تعهدات اخلاقی پزشکی نمی توانم آمار دقیقی بگویم. چهره های مختلفی از قبیل هنرمندان و خوانندگان برای بوتاکس و تزریق ژل و کارهای زیبایی دیگر پیش من می آمدند. حتی یک شخصیت سیاسی نیز برای بوتاکس پیش من آمد.»

احمدی نژاد به غیر از بوتاکس، عمل های دیگری هم داشت

برداشت سایت های خبری از صحبت های سرکارات این بود که او روی صورت احمدی نژاد بوتاکس انجام داده است. با این حال سرکارات در گفتگو با روزنامه «سپید» این موضوع را تکذیب کرد: «بهتر است اصلا وارد این موضوع نشویم. این گمانه زنی هایی است که بعضی از سایت ها انجام داده اند و من آن را تکذیب می کنم.»

بعد از مطرح شدن این موضوع، یکی از پزشکان حاضر در تیم پزشکی احمدی نژاد که نمی خواهد نامی از او برده شود، گفت که سرکارات این بوتاکس را انجام نداده است. این پزشک اطلاعات بیشتری درباره این موضوع و اینکه چه کسانی در تیم پزشکی احمدی نژاد بوده اند، نداد: «از نظر قانونی و اخلاقی نمی شود اطلاعاتی در این باره داد و رشیدپور هم کار اشتباهی کرد که این موضوع را مطرح کرد.»

اما او گفت که احمدی نژاد برای بهتر شدن ظاهر چهره اش چند عمل زیبایی انجام داده است: «فقط بوتاکس نبود، چند کار زیبایی دیگر هم انجام داد.»در اواخر سال 1392 که ماجرای بوتاکس احمدی نژاد شایع شده بود، مهدی خورشیدی، داماد او که پزشک هم هست، این ماجرا را تکذیب کرده و گفته بود: «تا جایی که من می دانم در سفرهای استانی و زیر آفتاب پوست ایشان خیلی اذیت شده بود که یکسری کرم هایی برای ایشان تجویز شد و خیلی بهتر شدند.»

اما ابوالحسن فقیه، یکی از نزدیکان به احمدی نژاد که در دوره اول دولت او، رییس سازمان بهزیستی بود و در دوره دوم، رییس سازمان هلال احمر،  تایید کرده بود که در روزهای ابتدایی دولت دوم احمدی نژاد، او تغییراتی در صورتش انجام داده بود: «نمی دانم چه کسی به او پیشنهاد داد ولی او در صورتش تغییراتی داد. من از جزییات کاری که کرد، خبر ندارم.»

در آن زمان شایعه شده بود که این فرد پیشنهاد دهنده، رحیم مشایی بوده که همزمان با احمدی نژاد با هم تزریق بوتاکس را انجام داده اند. تماشاگران امروز از چند پزشک متخصص جراحی زیبایی درباره تغییرات چهره احمدی نژاد سوال کرد. نظر قطعی آنها این بود که او بوتاکس کرده است.


منبع: هفته نامه تماشاگران امروز