ازدواج دختر 29 ساله با یک متهم به اعدام در زندان رجایی شهر
صبح امروز مراسم عقد یک پسر 28 ساله زندانی در محل زندان رجایی شهر برگزار شد.

 تصویر برگزاری مراسم عقد یک زندانی در زندان رجایی شهر

 مراسم عقد یک پسر 28 ساله که متهم به قتل خواهرزاده‌اش است با یک دختر 29 ساله در محل زندان رجایی شهر برگزار شد.این پسر و دختر همدیگر را در سالن ملاقات زندان دیده‌اند و عمر آشنایی آنها کمتر از 7 ماه است.برادر این دختر نیز در همین رجایی شهر زندانی‌ است و نکته جالب آنکه عروس دارای مدرک فوق لیسانس است و داماد دیپلم هم ندارد.این تازه داماد برای رهایی از بند باید دیه 200 میلیون تومانی قتل عمد خواهرزاده‌اش را بپردازد.

zendan.jpg

عروس با بیان اینکه "ماجرای جالبی بود و از برادرم درباره جرم هم‌سلولی‌اش پرسیدم که متوجه شدم وی قاتل است"، گفت: اصرارهای پسر جوان به بی‌گناهی، ذهنم را مشغول کرده بود تا اینکه در ملاقات بعدی برادرم شماره‌ام را از طریق مادرش در اختیار امیر قرار دادم تا شاید بتوانم کمکش کنم.

وی افزود: در تماس تلفنی امیر از زندان پی‌بردم که وی روز ١٤ دی‌ماه سال ٨٨ در خانه‌اش خواب بوده که برادر و خواهرزاده‌اش با هم درگیر می‌شوند و زمانی که امیر با سر و صدای آنها از خواب بیدار می‌شود، می‌بیند که برادرش از ناحیه پهلو هدف چاقو قرار گرفته است. امیر با دیدن این صحنه چاقوی خونین را برداشته و قصد داشته تا به درگیری آنها پایان دهد که خواهرزاده‌اش پا به فرار می‌گذارد و امیر نیز به تعقیبش می‌رود که در این لحظه در خیابان به زمین می‌افتد و امیر نیز پایش به جدول گیر کرده و با چاقویی که در دستش بود به صورت اتفاقی روی محمدرضا می‌افتد که همین باعث مرگ پسر جوان شده است.

پرستو در ادامه گفت: در این مدت که با امیر در تماس بودم احساس خوبی به هم پیدا کردیم تا اینکه امیر از من خواستگاری کرد و من نیز پذیرفتم.

arosi-04.jpg

edami.jpg

 

منبع: فارس