تبلیغات عجیب این روزها در اتوبان های تهران !
یکی از شیوه های تبلیغاتی که از سالهای گذشته مورد توجه سازمان ها، نهاد ها و شرکت ها بوده است تبلیغات بنری روی بیلبورد های نصب شده در سطح شهر و حاشیه اتوبان هاست که تا حدودی می توان گفت تاثیر قابل توجهی هم در زمینه برندسازی در اذهان عمومی دارد.

 

تبلیغات عجیب و جالب از سایت شیپور 

یکی از شیوه های تبلیغاتی که از سالهای گذشته مورد توجه سازمان ها، نهاد ها و شرکت ها بوده است تبلیغات بنری روی بیلبورد های نصب شده در سطح شهر و حاشیه اتوبان هاست که تا حدودی می توان گفت تاثیر قابل توجهی هم در زمینه برندسازی در اذهان عمومی دارد.این اثر بخشی زمانی بهتر و بیشتر می شود که طراح آنها به گونه ای خلاقانه عمل کرده باشد و طرح روی بیلبورد را به نحوی از بقیه طرح های مرسوم تبلیغاتی متمایز کند. این تمایز می تواند در رنگ، نوع نوشته و فونت آن، درست یا غلط بودن املای کلمات به کار رفته و همچنین در تصاویر به استفاده شده در بنر و نحوه برجسته کردن محصول یا خدمات ارائه شده توسط شرکت ها در این تصاویر باشد.

در روزهای اخیر تبلیغات عجیب و جالبی از سایت شیپور در بیلبورد های سطح شهر تهران به نمایش در آمده که تا به حال نمونه های تبلیغاتی آن کمتر دیده شده است. این وب سایت که بستری برای خرید و فروش اینترنتی کالای نو و دست دوم است و به حذف واسطه در این گونه معاملات کمک می کند، با انتشار آگهی هایی از نمونه کالاهایی که مردم آنها را در سایت آگهی کرده اند و درج قیمت در کنار آنها توانسته توجه بسیار زیادی را به سوی خود جلب کند. از انواع این آگهی ها می توان به کالاهایی مانند گوشی موبایل، ماشین ظرف شویی، فرغون، ظرف سس خوری، عروسک قورباغه ای و پنکه اشاره کرد. تنوع تصاویر آگهی های منتشر شده در بیلبورد های سطح شهر نشان دهنده تنوع کالاهایی است که در این سایت قابل دسترسی است. 

tablighat.jpg

 

 

 

منبع : ویرلن/ باشگاه خبرنگاران