چرا باید به آقای رئیسی رأی بدهیم
آقای رئيسی سال‌ها با فساد دولتی مبارزه و مقابله کرده (احتمالا نتیجه نداده) و حالا تصمیم گرفته جای مبارزه علنی با فساد، به صورت مأمور مخفی وارد دولت شود تا دست آدم‌های فاسد را رو کند.

به رئیسی رای میدهم چون: آقای رئيسی آدم باحالی است

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:ما از امروز دلایلی می‌آوریم که چرا و به چه دلیل به کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری رأی می‌دهیم. امروز؛ آقای رئیسی.
 
ما از امروز دلایلی می‌آوریم که چرا و به چه دلیل به کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری رأی می‌دهیم. امروز؛ آقای رئیسی.
 
۱- آقای رئیسی سال‌ها کارش در قوه قضائیه مربوط به مبارزه با فساد، به‌خصوص فساد سیستماتیک و دولتی بوده که صددرصد در مبارزه با فساد موفق بوده و ما الان شاهد سیستم بی‌فساد و اقتصاد بی‌فسادی هستیم. او اگر رئیس‌جمهور شود، ما شاهد صددرصد رئیس‌جمهوری خواهیم بود.

۲- آقای رئیسی سال‌ها با فساد دولتی مبارزه و مقابله کرده (احتمالا نتیجه نداده) و حالا تصمیم گرفته جای مبارزه علنی با فساد، به صورت مأمور مخفی وارد دولت شود تا دست آدم‌های فاسد را رو کند. مطمئن باشید ریاست‌جمهوری پوشش او خواهد بود تا بتواند غیرمحسوس وارد ادارات و وزارتخانه‌ها بشود تا فساد را جمع کند.

۳- آقای رئیسی آدم باحالی است و مثل بابابزرگ ما که همیشه از سفر برای ما نخودچی، کشمش می‌آورد، او هم نخودچی، کشمش می‌فرستد. چون اگر بابابزرگ ما کاندیدا می‌شد، ما بهش رأی می‌دادیم، حالا جاش به آقای رئیسی رأی می‌دهیم.

۴- آقای رئیسی در مناظره‌ها طوری صحبت کرد که انگار دیروز با یک سفینه به زمین آمده و مستقیم توی تهران پیاده شده و متوجه فساد و بی‌کاری و... شده و درکل انگار تا الان جزء مسئولان نبوده. در نتیجه فضای ایران فضایی خواهد شد، پس رأی می‌دهیم.

۵- آقای رئیسی حل مشکلات را در حل مشکلات می‌داند، پس ما برای حل مشکلات به حلال مشکلات رأی می‌دهیم.

۶- یکی از طرفداران آقای رئیسی در تعریف از آقای رئیسی گفته روحانی از سرطان شجریان آویزان است. قبل از روکردن پرونده پزشکی باقی بیماران بهتر است که به آقای رئیسی رأی بدهیم.

۷- آقای رئیسی اگر اشتباه نکنم تا حالا شغل تولید نکرده و بودجه در اختیار داشته. پس تخصصش خرج‌کردن بودجه است. ما برای خرج تخصصی بودجه به او رأی می‌دهیم.

۸- به نظر ما آقای رئیسی تصمیم نداشته کاندیدای ریاست‌جمهوری بشود وگرنه در چندسال گذشته روی برنامه‌اش کار می‌‌کرد. ما برای حمایت از کارآفرینان جوان به او رأی می‌دهیم و حمایتش می‌کنیم در چهارسال آینده هم‌زمان با اداره دولت، اداره دولت را بیاموزد برای چهارسال بعدی‌ا‌ش.

 

منبع: شرق