جنجال خبر بازداشت سه مداح، در كانال‌های خبری تلگرامی
وب سایت عصر ایران در خبری به نقل از روزنامه اعتماد نوشت: چند روزی می‌شود كه خبر بازداشت سه مداح، در كانال‌های خبری تلگرامی دست به دست می‌چرخد.

اخبار تایید نشده از بازداشت سه مداح 

روزنامه «اعتماد» نوشت: «این مداحان كه نامشان در خبرهای منتشرشده در این كانال‌ها عنوان شده و ما به دلیل عدم تایید این خبر از سوی مقام قضایی از طرح آن معذوریم، به جرم جاسوسیاز سوی مرجع قضایی بازداشت شده‌ بودند.

این خبرها بیشتر از سوی سایت‌ها و كانال‌هایی منتشر شد كه نمی‌توانند به عنوان منبع خبری لحاظ شوند و هر چند با اعلام نشدن حضور آنها در برنامه‌ای به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)، این شایعه قوت گرفته اما پست غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، به‌گونه‌ای این خبرها را مورد تایید قرار داد.

او هم در حساب توییتر خود و هم در صفحه اینستاگرام خود عنوان كرد كه «مداحان حامی رقیب انتخابات به جرم جاسوسی می‌افتند زندان!». جعفرزاده البته با حامی رقیب دانستن این مداحان و برجسته‌كردن جرم جاسوسی از سوی آنان، كنایه‌ای هم به رسانه ملی زد.
آنجا كه شبكه خبر برای محمدجواد ظریف عنوان وزیر امورخارجه امریكا را - چه از روی سهو چه از روی عمد - انتخاب كرد، مورد نقد این نماینده اصولگرای مجلس قرار گرفت. جعفرزاده در پست دیگر خود در توییتر اظهار كرد: «آن وقت وزیر امور خارجه با غیرت و متدین و وطن‌پرست ایران در رسانه ملی، امریكایی نامیده می‌شود!».

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه اعتماد