گلایه‌های شدید خاتمی از بی‌محلّی روحانی
مديرعامل بنياد باران اخبار مجعول جهان نيوز را تكذيب كرد.

تکذیب شکاف میان روحانی و رئیس اصلاحات

جواد امام، مدیر عامل بنیاد باران اظهار داشت:

-خبری که با عنوان «گلایه‌های شدید خاتمی از بی‌محلّی روحانی به اصلاح‌طلبان» در فضای مجازی پخش شده است، از اساس کذب است و زاییده توهم و بی‌اخلاقی رسانه‌ای ناشران خبر است.

-کسی که کوچک‌ترین شناختی از آقای خاتمی داشته باشد، می‌داند ایشان اگر همراهی و کمکی به دولت یازدهم کرده است،‌ صرفا از سر خیرخواهی بوده و بی‌هیچ چشمداشتی از آقای روحانی در دوره‌های مختلف حمایت کرده‌اند.

-اين خبرپردازي‌هاى سخيف بكلى تكذيب مي‌شود. ما اين رفتارها را در ادامه تخريب دولت، تلخ كردن كام مردم ازانتخابات ومستهلك كردن ناجوانمردانه اميد ملت به توفيقات نظام جمهورى اسلامى و ايران عزيز است.

-اظهارات و نظرات آقای خاتمی راجع به موضوعات مختلف از طریق دفتر ایشان و بنیاد باران، اعلام می‌شود و لذا هر خبری راجع به آقای خاتمی که خارج از این روال منتشر شود، فاقد اعتبار است.

-این شیطنت‌ها تا به حال کم نبوده و احتمالا هم ادامه داشته باشد، چون امید دارند که بتوانند با این اخبار ساختگی شکافی بین بزرگان ایجاد کنند و آقای خاتمی را در مقابل آقای روحانی قرار دهند. اما این افراد و سایت‌ها، یک چیز را در نظر نمی‌گیرند که همگرایی و همراهی اصلاح‌طلبان و حمایت آنان از دولت یازدهم مانند حمایت‌های اصولگرایان از دولت نهم و دهم نیست که دیروز در طرفداری از آن دولت رقابت می‌کردند و امروز در نفی و انکارش.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir