حکم اعدام برای محمد علی طاهری صادر شده است
علیزاده طباطبایی؛ وکیل محمد علی طاهری گفت: براساس اطلاعات موجود حکم اعدام برای محمد علی طاهری صادر شده اما هنوز ابلاغ نشده است.

طباطبایی: حکم اعدام رئیس عرفان حلقه ابلاغ نشده

وکیل محمد علی طاهری گفت: براساس اطلاعات موجود حکم اعدام برای محمد علی طاهری صادر شده اما هنوز ابلاغ نشده است.علیزاده طباطبایی؛ وکیل محمد علی طاهری با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه 22 شهریور ماه مراسم عروسی دختر محمد علی طاهری برگزار خواهد شد ما برای ابلاغ حکم به دادگاه مراجعه نکرده ایم.

وی افزود: منتظریم تا این مراسم برگزار شود و بعد جهت دریافت حکم اقدام کنیم.علیزاده گفت: ما قطعا به حکم صادر شده اعتراض می‌کنیم چرا که این حکم کاملا بی پایه و اساس است.هفته گذشته بود که سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم برای رئیس عرفان حلقه خبر داد.وی عنوان کرد که دادگاه برای این فرد حکم صادر کرده است اما هنوز به محمدعلی طاهری و وکیلش ابلاغ نشده است.

خبر تکمیلی از خبرگزاری ایسنا


ابلاغ حکم اعدام «محمدعلی طاهری» به وکیل‌مدافع‌اش

وکیل‌مدافع محمدعلی طاهری - سرکرده گروه عرفان حلقه - از ابلاغ حکم اعدام موکلش در روز جاری (یکشنبه) خبر داد.

محمود علیزاده طباطبایی در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب گفت: حکم صادره امروز به من ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای در صد و شانزدهمین نشست خبری در 29 مردادماه سال جاری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر آخرین وضعیت پرونده محمدعلی طاهری گفت: با واسطه شنیدم در اواخر هفته گذشته حکم صادر شده، ولی هنوز ابلاغ نشده، اما چون حکم قابل اعتراض است از بیان جزئیات آن معذورم. حکم صادر شده، ولی نمی دانم ابلاغ شده یا خیر؛ ممکن است در ظرف این یکی دو روز ابلاغ شود.

علیزاده‌طباطبایی وکیل مدافع محمدعلی طاهری در دوم مردادماه به ایسنا گفته بود که دو هفته پیش در شعبه 26 دادگاه انقلاب حضور پیدا کردیم و آخرین دفاع از موکل اخذ شد .از اسفند ماه تا به امروز، دادگاه در یک یا دو جلسه به منظور رفع ابهام، آقای طاهری را از زندان بدون حضور وکیل خواسته بود که آقای طاهری حاضر شدند و توضیحات لازم را ارائه داده بودند. دو هفته پیش در شعبه 26 دادگاه انقلاب حضور پیدا کردیم، جلسه به ریاست قاضی احمدزاده برگزار شد، آخرین دفاع از آقای طاهری اخذ شد و یک هفته هم مهلت دادند تا لایحه دفاعیه را ارائه کنیم. ما هم ظرف یک هفته این لایحه را ارائه کردیم

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: فارس