هشدار دادستان تهران به تاکسی آنلاین
جعفری دولت‌آبادی: شما چگونه با هلی‌کوپتر مردم را به دل طبیعت می‌برید و موسیقی زنده پخش می‌کنید؟! لذا به مدیر این تاکسی آنلاین هشدار داده می‌شود تا مواظب باشد که فعالیت‌های این شرکت، محملی برای ایجاد ناامنی و ارتکاب جرایم نشود.

قرار نبود با این‌گونه تبلیغات فریبنده مردم را اغوا کنید

جعفری دولت‌آبادی: روزنامه شرق در یک آگهی تبلیغاتی در صفحه ۱۵ خود در چهارشنبه ۱۲ مهر امسال با فردی به عنوان مدیر ارشد بازاریابی یک تاکسی آنلاین مصاحبه کرده که در آن مطالبی غیرواقعی ادعا شده مبنی بر این‌که «تاکسی آنلاین رانندگان را غافلگیر نمی‌کند، هلی‌کوپتری که فرد را به دل طبیعت می‌برد و او را به یک وعده غذای گرم با اجرای زنده موسیقی از سوی یک گروه معروف داخلی میهمان می‌کند غافلگیرکننده است. این‌ها تنها اتفاقاتی نیستند که در کمپین «ناکجا میری» رقم خورده؛ برنامه‌های غافلگیرکننده این کمپین در آینده بیشتر خواهد شد و مخاطبان تاکسی آنلاین هیجان بیشتری را تجربه خواهند کرد...»

قرار نبود با این‌گونه تبلیغات فریبنده مردم را اغوا کنید؛ شما چگونه با هلی‌کوپتر مردم را به دل طبیعت می‌برید و موسیقی زنده پخش می‌کنید؟! لذا به مدیر این تاکسی آنلاین هشدار داده می‌شود تا مواظب باشد که فعالیت‌های این شرکت، محملی برای ایجاد ناامنی و ارتکاب جرایم نشود.

مقرر گردید سرپرست دادسرای جنایی مدیر تاکسی آنلاین را احضار کند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir