خجسته میلاد پر سعادت محمود احمدی‌نژاد
امروز روز بزرگی در تاریخ این سرزمین است؛ چرا که دقیقا 61 سال پیش در چنین روزی کودکی بازیگوش و دلربا و ریزه میزه در آرادان از توابع گرمسار در استان سمنان به دنیا آمد که وی را محمود نامیدند.

تولد محمود احمدی نژاد مبارک

وحید رضایی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: خجسته میلاد پر سعادت دلاورمرد عرصه های پاکدستی و... مبارک باد! امروز روز بزرگی در تاریخ این سرزمین است؛ چرا که دقیقا 61 سال پیش در چنین روزی کودکی بازیگوش و دلربا و ریزه میزه در آرادان از توابع گرمسار در استان سمنان به دنیا آمد که وی را محمود نامیدند.از همان دوران کودکی، روحیه پاکدستی در او هویدا بود.به‌طوری که نقطه به نقطه خانه‌شان را از پاکدستی پر کرده بود.هر چه خانواده به او می گفتند که لااقل یک جا را بیخیال شو، او به خرجش نمی‌رفت که نمی رفت و می‌فرمود پاکدستی باید در همه جا برقرار باشد و به کارش ادامه می‌داد... .

او طفلی به شدت حاضر جواب و رک بود، دقیقا از همان طفل‌ها که آدم دوست دارد به دور از چشم پدر و مادرشان فلفل بریزد توی حلقوم‌شان یا یک چکی، لگدی، پنگولی چیزی بهشان وارد سازد.در مدارک و منابع قدیمی آورده‌اند که روزی که این طفل متولد شد، شخصی از آنجا گذر می‌کرد که صدای گریه این طفل را شنید.آن شخص پرسید حالا بچه پسره یا دختر؟! که بچه همان‌طور که گریه اش قطع شده بود و هی الکی می‌خندید، گفت من از شما می‌پرسم که من دخترم یا پسر؟! آن شخص سریعا پا به فرار گذاشت و از مرز شمال غربی هم داشت عبور می‌کرد که او را با تیر زدند... .

محمود پس از گذراندن دوران مدرسه و دانشگاه و چند سالی هم در دانشگاه و استانداری و شهرداری تهران و اینور و آنور، رییس جمهور ایران شد. طوری که مردم جملگی کرک و پرشان ریخته بود.او روحیه پاکدستی‌اش را از همان کودکی حفظ کرد.او همچنین رییس‌جمهوری به غایت مردمی بود.در همان زمان، عکس‌های محرمانه‌ای از ایشان منتشر شده بود که ایشان را در حال خوردن نان و پنیر نشان می‌داد و یا عکسی از او منتشر شده بود که مسواک نزده و کارهای قبل از خواب را نکرده، کنار پذیرایی خوابش برده بود و خلاصه روحیه مردمی بودنش در عکس‌هایش نیز به شدت موج می‌زد... .

محمود هشت سال رییس جمهور کشور بود.در این هشت سال، نقطه به نقطه این کشور از پاکدستی پر شده و هیچ نقطه کوری هم بی‌نصیب نمانده بود و همه زوایا و خفایای کشور از وجود ایشان لب پر می‌زد.البته ایشان در این راه پرمخاطره یاران بسیاری هم داشتند که ایشان را همراهی می‌کردند. این یاران را اصولا پاکدستان می‌نامند.پاکدستان فعالیت خود را از همان ابتدای ریاست جمهوری محمود شروع کردند و خوشبختانه هنوز که هنوز است، فعالیت می‌کنند و روزی نیست که خبری از ایشان نشنویم... .

این خلاصه‌ای بود از شرح زندگانی دلاورمرد عرصه پاکدستی یعنی دکتر محمود احمدی‌نژاد عزیز. ششم آبان، خجسته میلاد پر سعادت ایشان است و یکی از افتخارات بزرگ و ارزشمند روزنامه ما این است که اولین شماره‌اش را در این روز مبارک و میمون منتشر کرده و در واقع هر دو در یک روز متولد شده اند.. ..

یعنی می‌خوام بگم که خجسته میلاد پر سعادت دلاورمرد عرصه‌های پاکدستی میمون باد و همچنین زادروز روزنامه قانون مبارک!

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه قانون