سقوط یک نماینده مجلس از اسب در حین سوارکاری+عکس
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: در حادثه سوارکاری در شهر صفائیه رفسنجان آسیبی به بنده وارد نشده است.

اسبی که به نماینده مرند و جلفا سواری نداد

محمد حسن نژاد، نماینده مردم مرند و جلفا درخصوص حادثه ای که در اسب سواری در شهرستان رفسنجان برای وی رخ داده بود، اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس بنا به دعوت انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار و پورابراهیمی نماینده مردم کرمان از شهرستان‌های کرمان و رفسنجان و انار طبق برنامه بازدیدی به عمل آورد تا در جریان مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی این مناطق قرار بگیرد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: روز گذشته از منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده بازدیدی توسط اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و وزیر اقتصاد انجام شد و براساس برنامه امروز اعضای کمیسیون رفسنجان را برای شرکت در نشست اداری شهرستان انار ترک کردند و طی مسیر بازدیدی از تپه‌های ماسه بادی شهر صفائیه رفسنجان در راستای توسعه صنعت گردشگری این منطقه داشتند.

اسبی که به نماینده مرند و جلفا سواری نداد

حسن نژاد گفت: در بازدید کوتاهی که از تپه‌های ماسه بادی شهر صفائیه رفسنجان داشتیم، با توجه به علاقه به سوارکاری دقایقی را به سوارکاری پرداختم که در حین سوارکاری از روی اسب سقوط کردم که خوشبختانه آسیب دیدگی بسیار سطحی ایجاد شد و با عکس برداری و معاینه پزشکی که صورت گرفت مشخص شد صدمه‌ای به بنده وارد نشده و در سلامت کامل هستم.

به نظر بنده این حادثه خیلی مهم نبود و توصیه می کنم رسانه ها بیشتر به موضوعات مهم مانند ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی بپردازند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir