افشای پشت پرده فعالیت خیران قلابی و اینستاگرامی
هفته گذشته روایتی از مشکلات پیش آمده برای تپلوهای معروف فضای مجازی منتشر شد؛ اما بلافاصله آقای تهیه کننده و همسرش گزارش فارس را تکذیب کردند؛ در حالی‌که مستنداتی از رفتارها و گفتار این زوج وجود دارد.

دامی که در اینستاگرام برای خواهر و برادر 180 کیلویی پهن شد

فاطمه، محسن و فرهان که هر کدام بیش از 180 کیلو وزن دارند، تپلو‌های معروف فضای مجازی و اینستاگرام که این روز‌ها حال خوشی ندارند و از آرزو‌های دزدیده شده و آبروی رفته‌شان می‌گویند.

فاطمه، همان دختر 26 ساله 180 کیلویی است که این روز‌ها در فضای مجازی عکس‌ها و فیلم‌های بسیاری از او منتشر شده است، او به یک بیماری چاقی خطرناک و کشنده مبتلا است، بیماری پیشرونده که وزن او را روز‌به‌روز بالاتر می‌برد و همین موضوع باعث دردسر‌های بسیاری برای خود و خانواده‌اش شده است.

این سه بیمار در دام یک زن وشوهر خیر نما گیر می‌افتند و آنها به مدت چهار ماه به بهانه اینکه قرار است درمانشان کنند، در دفتر خیریه بدون مجوز مشغول به کار می‌شوند.

هر بار خیران در فضای مجازی شماره کارت خود را در صفحه اینستاگرام خود که حدود 300 هزار عضو دارد، می‌گذارند و مرتب از مردم می‌خواهند که برای درمان فاطمه و محسن و فرهان پول واریز کنند.

اما از نیمه‌های راه متوجه می‌شوند همه چیز آن طور که به نظر می‌رسد هم خوب و زیبا و البته شیرین نیست.

بعد از این موضوعات و گذشت چند ماه درگیری بالا می‌گیرد آنقدر که از بیان برخی از آن‌ها به خاطر حفظ شأن فاطمه و خانواده‌اش در این گزارش معذوریم.

فاطمه، محسن و فرهان تصمیم می‌گیرند از این به ظاهر خیران جدا شوند، فاطمه در صفحه شخصی‌اش پستی می‌گذارد با این جمله «سادگی ما را در پرونده زرنگی خودشان نوشتند، اما نمی‌دانستند که زمین گرد است».

بعد از این جمله خانم مثلاً خیر بلافاصله با فاطمه تماس می‌گیرد و به عنوان اینکه می‌خواهی من را بدنام کنی و می‌خواهیم مردم از ما بدشان بیاید شروع به فحاشی و تهدید فاطمه می‌کند. همسر این خیر هم در ادامه صحبت‌ها می‌گوید با پلیس فتا به سراغتان می‌آییم.

فاطمه در جواب فحاشی‌های این خانم و همسرش می‌گوید دل من را شکستید و خدا هم پاسختان را خواهد داد و خانم خیر پاسخ می‌دهد حقت است هر چه بدبختی داشته باشید باید سرت بیاید.

هفته گذشته که گزارش فارس در این‌باره منتشر شد، این زن و شوهر در پیج اینستای خود که نزدیک به 300 هزار عضو دارد، اقدام به تکذیب خبر فارس کردند و گفتند که این ادعاها به هیچ وجه صحت ندارد و چنین اتفاقاتی رخ نداده است.

خبرگزاری فارس در راستای روشنگری و احقاق حق این بیماران فایل صوتی مکالمات این زن وشوهر خیر با یکی از این بیماران را منتشر می‌کند. مستندی که پرده از رفتارهای ناشایست و خلاف قانون و ادب این به اصطلاح خیران با یکی از بیماران تحت پوششان دارد.

این فایل مربوط به چند مدت گذشته است که هنوز مشکلات این بچه‌ها رسانه‌ای نشده بود. در این فایل خانم خیر مستقیم به این بیمار فحاشی کرد و آقای که خود را تهیه کننده معرفی می‌کند نیز این دختر را تهدید می‌کند که عکس‌های خصوصی وی را در فضای مجازی پخش خواهد کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com