زوج های جوان به دلیل اینکه تمام هزینه ازدواج آنان را این آقازاده تقبل می کرد، به این کار تن می دادند. هر ساله حدود 100 زوج جوان در چنین شبی ازدواج می کردند.
شیعه آنلاین: به نقل از آزادی نیوز، با بررسی اجمالی سرگذشت سران کشورهای عربی و فرزندان آنها به راحتی می توان دریافت که غیر اخلاقی ترین آقازاده جهان عرب "عدی صدام" فرزند دیکتاتور سابق عراق بوده است.


به رغم اینکه در زمان حکومت رژیم بعث سابق عراق بسیاری از داستان ها و رسوائی های اخلاقی وی زبانزد خاص و عام بود، اکنون که حدود نه سال از سقوط رژیم بعث می گذرد همچنان اسناد و مدارکی دال بر فسادهای اخلاقی وی فاش می شود.

جدید ترین اسناد و مدارک بدست آمده از یکی از پایگاه های سازمان اطلاعات و امنیت رژیم بعث عراق، نشان می دهد که وی بارها و بارها در زمان حکومت پدرش جشن و پارتی های شبانه ای برگزار می کرد که در آن ده ها دخترک روسپی و رقاص شرکت می کردند که وی با اکثر آنان رابطه غیر اخلاقی داشت.


 

در همین حال بدل "عدی" در کتاب با نام "من پسر صدام بودم" در مورد "عدی" می نویسد: او علاقه زیادی به روابط غیر اخلاقی داشت و از یکسو نیز کینه بسیار زیادی به شیعیان داشت از همین رو هر ساله در شب عاشورا با پول خود جشن عروسی دسته جمعی برگزار می کرد و در پایان جشن از عروسی که خوشش آمده بود، دستور می داد تا در مجلس از همسرش طلاق بگیرد و با او (عدی) ازدواج کند.

وی در ادامه کتاب خود می افزاید: بیشتر زوج های جوانی که در چنین شبی و در این جشن ازدواج می کردند، از زوج های غیر شیعی و فقیر عراق بودند و به دلیل اینکه تمام هزینه ازدواج آنان را "عدی" تقبل می کرد، به این کار تن می دادند. هر ساله حدود 100 زوج جوان در چنین شبی ازدواج می کردند.



 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shia-online.ir