حجت الاسلام والمسلمين سيد‌ حسن خمينی فرزند يادگار امام(ره) رسما در جمع تعدادی از اعضای مجمع روحانيون مبارز، نامزدی خود را برای انتخابات يازدهم رياست جمهوری اعلام كرد.

   

جهان :سایت تازه تاسیس ظاهرا نزدیك به جریان آقای میم ، با خبر شد:
سید حسن حمینی با تحلیل شرایط موجود و آینده گفت: من ۳۰ میلیون رای دارم. نخبگان مرا جزو اصلاح‏طلبان و مردم به دلیل ارتباط با خانواده امام (ره)، فراجناحی می‏دانند.

بر اساس این گزارش سید محمد خاتمی پیشنهادات خود را در مورد كاندیداتوری حجت الاسلام والمسلمین سید‌حسن خمینی را ابراز داشت و گفت: شما باید یك فرایند را طی كنید كه این فرایند در عرصه سیاسی از انتخابات مجلس نهم آغاز می‏شود. شما در این انتخابات سرلیست اصلاح‏طلبان خواهید بود و با رای بالایی كه قطعا می‌آورید مدتی به عنوان رئیس مجلس مطرح خواهید بود و بعد از آن بستر برای حضور شما در انتخابات ریاست جمهوری آماده می‏شود.

وی افزود: علاوه بر ظرفیت ریاست مجلس، شما در جایگاه فعلی به خوبی می‏توانید از تریبون‏های مختلف مثل نمازجمعه، صداوسیما و.. استفاده كنید.

وی اضافه كرده است: جنابعالی باید از هر عرصه‏ای جهت حضور اجتماعی بهره‏مند شوید و چهره به چهره با جوانان مخصوصا دانشجویان ارتباط بگیرید وشركت در سفرهای استانی، كنگره شهیدان و.. را موضوع جدی بدانید.


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com