شهردار تهران در پی كشتار مردم غزه از سوی نظاميان رژيم صهيونيستی، طی نامه‌ای به همتای خود در غزه اين جنايات را محكوم كرد.


به گزارش مهر، متن کامل نامه شهردار تهران به شهردار غزه بدین شرح است: برادر جهادگر و مقاوم جناب آقای رفیق مکی شهردار محترم غزه، پایتخت دولت قانونی  فلسطین، حماس. سلام و درود خداوند بر شما و تمامی شهروندان مظلوم و بی‌دفاع غزه ؛ سلام بر شهیدان و جانبازان سرافراز فلسطین.

همزمان با میلاد پیامبر صلح و دوستی حضرت عیسی بن مریم (ع) و در آستانه سال جدید میلادی رژیم اشغالگر قدس کودکان مظلوم فلسطینی را آماج بمبها و راکتهای خود قرار داد و شهروندان بیگناه غزه مظلوم را به خاک و خون کشید.

این اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی نه تنها در تقابل با تمامی تعالیم و آموزه‌های دینی انبیاء بزرگ الهی (ع) می باشد بلکه با تمام اصول انسانی و اخلاقی نیز در تضاد آشکار است.

به نمایندگی از شهروندان تهران انزجار خود را از جنایت ننگین رژیم ددمنش صهیونیستی اعلام داشته و ضمن همدردی با خانواده معظم شهدای غزه و مردم بی‌پناه فلسطین حمله به شهروندان بیگناه و تخریب اماکن مذهبی و عمومی را به شدت محکوم می‌کنم .

امروز قلب شهروندان تهرانی در غزه می‌تپد و دلهای همه ما از جنایایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه داغدار و مجروح است. به عنوان شهردار تهران از تمامی مقامات دولتی و محلی و به ویژه شهرداران کشورهای اسلامی و عربی و مجامع بین‌المللی و تخصصی شهری برای حمایت از مردم غزه می‌خواهم که رسالت و وظیفه انسانی خود را در قبال شهروندان غزه به انجام رسانند و معتقدم شهرهای اسلامی و عربی می‌توانند نقش مهمی در این خصوص ایفا کنند.

از خداوند متعال رهایی مردم شریف و مظلوم غزه را از چنگ متجاوزان صهیونیسم مسالت می‌کنم.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news