آذر منصوری معاون سیاسی جبهه مشارکت ایران اسلامی گفت: اصلاح‌‏طلبان نباید در دام مقایسه خاتمی و میرحسین موسوی بیفتند.

 

آذر منصوری معاون سیاسی جبهه مشارکت ایران اسلامی گفت: اصلاح‌‏طلبان نباید در دام مقایسه خاتمی و میرحسین موسوی بیفتند.

آذر منصوری در گفت‌‏و‌‏گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اظهارات اخیر خاتمی مبنی بر این‌‏که "یا من می‌‏آیم یا میرحسین موسوی"، اظهار داشت: این اظهارات خاتمی فرصت و ظرفیت جدید و قابل توجهی را برای اصلاح‌‏طلبان ایجاد کرد و اصلاح‌‏طلبان باید از این فرصت برای رفع تنگناهای موجود و هم‌‏افزایی و غلبه بر شرایط سخت کنونی استفاده کنند.

وی شرایط انتخابات ریاست‌‏جمهوری دهم را سخت‌‏تر و غیرقابل مقایسه با انتخابات‌‏های گذشته دانست و خاطرنشان کرد: اظهارنظر میرحسین موسوی در خصوص دغدغه‌‏ها و نگرانی‌‏هایی که تاکنون داشته است و همچنین مصاحبه اخیر ایشان، فرصت مغتنمی را برای اصلاح‌‏طلبان ایجاد کرده که باید آن ‌‏را به فال نیک گرفت.

وی تصریح کرد: حضور مهندس موسوی در کنار خاتمی بر ظرفیت و پتانسیل اصلاح‌‏طلبان در انتخابات ریاست‌‏جمهوری دهم می‌‏افزاید.

معاون سیاسی جبهه مشارکت با بیان این‌‏که یکی از اهداف اصلاح‌‏طلبان برای فعالیت در انتخابات رسیدن به پیروزی است، ادامه داد: باید از هر فرصت به عنوان ظرفیت جدی استفاده کرد.میرحسین موسوی و خاتمی از سرمایه‌‏های گرانقدر نظام هستند و با توجه به ویژگی‌‏های منحصر به فردی که دارند، در کنار هم قرار گرفتن آن‌‏ها زمینه برون‌‏رفت کشور از وضعیت فعلی را فراهم می‌‏کند.

منصوری با اشاره مجدد به اظهارات خاتمی مبنی بر این‌‏که "یا من می‌‏آیم یا میرحسین موسوی" تصریح کرد: خاتمی با طرح این مساله فرصت جدیدی را ایجاد کرده است اما مقایسه این دو شخصیت بزرگوار در این شرایط یک مقایسه مع‌‏الفارغ است زیرا هیچ‌‏کدام با توجه به شناختی که از آن‌‏ها وجود دارد، تمایل به کسب قدرت ندارند.

وی افزود: دغدغه خاتمی و میرحسین موسوی حفظ نظام وکشور است. آن‌‏ها دغدغه منافع ملی و بهبود شرایط و زندگی مردم را دارند و همواره بر آن‌‏ها تاکید می‌‏کنند.

معاون سیاسی جبهه مشارکت در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح‌‏طلبان باید به این ظرفیت‌‏ها توجه کنند و از مقایسه خاتمی و میرحسین موسوی به شدت بپرهیزند. 

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news