نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص انتشار اسامی تعدادی از نمایندگان و ارتباط آن‌ها با معاون اول رئیس جمهور دولت دهم گفت: آمادگی دارم هر کسی در این باره ادعایی دارد پاسخگو باشم و در مراجع قضایی از این ادعا دفاع و تقاضای رسیدگی و شکایت قضایی نیز دارم.

حجت‌الاسلام جواد آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس پیش از ظهر در جمع خبرنگاران در خصوص انتشار اسامی تعدادی از نمایندگان و ارتباط آن‌ها با معاون اول رئیس جمهور دولت دهم گفت: کسانی که این اسامی را منتشر کردند توضیح دهند که چه کسانی پول دریافت کرده‌اند و آنها را به مردم معرفی کنند.

وی با تکذیب اینکه من هیچ پولی دریافت نکرده‌ام و اسم من در هیچ لیستی نیست گفت: این اسامی در فضای مجازی انتشار یافته ولی هیچ کس مسئولیت انتشار این اسامی را به عهده نمی‌گیرد، یک نفر مرد پیدا شود و اعلام کند که کسانی که پول گرفته‌اند چه کسانی هستند.

آقاتهرانی با تاکید براینکه آمادگی هرگونه دفاعی در این خصوص را دارم گفت: من آمادگی دارم هر کسی در این خصوص ادعایی دارد پاسخگو باشم و در مراجع قضایی از این ادعا دفاع و تقاضای رسیدگی و شکایت قضایی نیز دارم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ اطلاعی از روند مذاکرات تیم مذاکره کننده ندارم و نمی‌دانم تیم مذاکره کننده چگونه عمل می‌کنند گفت: باید خطوط قرمز مورد نظر مقام معظم رهبری و نظام و انقلاب در مذاکرات هسته‌ای رعایت شود.

وی با بیان اینکه در روند مذاکرات باید عزت نظام رعایت شود گفت: اگر تیم مذاکره کننده این معیار را عمل کند قطعا دشمنان ما اقدامی علیه ما نخواهند داشت.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه گروه جبهه پایداری در انتخابات سال آینده حضوری فعال خواهد داشت گفت: حضور و مشارکت فعال در انتخابات سال آینده را وظیفه خود می‌دانیم.

آقاتهرانی خاطرنشان کرد: ما انقلاب نکرده‌ایم که امروز آن را رها کنیم، ما تا آخر پای اصول و حفظ انقلاب ایستادگی خواهیم داشت و به نظر ما گروه‌های سیاسی نباید از مشارکت در انتخابات سال آینده کناره‌گیری کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com