مسعود پزشکیان و سیدمؤید حسینی‌صدر در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی خواستار برخورد با کسانی شدند که لیست جعلی نمایندگان دریافت‌کننده پول از محمدرضا رحیمی را منتشر کرده بودند.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و مؤید حسینی صدر نماینده مردم خوی و چایپاره با صدور نامه‌ای خطاب به آیت‌الله آملی‌ لاریجانی رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد با کسانی شده‌اند که  اسامی جعلی نمایندگان دریافت کننده پول از محمدرضا رحیمی معاون اول دولت سابق را منتشر کرده بودند.

متن کامل این نامه بدین‌ شرح است:

حضور محترم آیت‌الله آملی لاریجانی

ریاست محترم قوه قضائیه

 با سلام و تحیات

احتراماً به استحضار می‌رساند از آنجایی که برخی سایت‌های بدون شناسنامه به دروغ نام این جانبان را در لیست جعلی دریافت‌کنندگان پول از آقای رحیمی قرار داده‌اند و این مسئله باعث رنجش خاطر موکلان عزیزمان گردیده است لذا به پیشنهاد و اصرار موکلان، دوستان و طرفداران بزرگوار درخواست می‌نمایم دستور فرمایید فهرست اسامی افرادی که از آقای رحیمی پول گرفته‌اند اعلام شود و با گردانندگان سایت‌هایی که به دروغ و جعل،‌ نسبت به این جانبان تهمت و افترا زده‌اند، برخورد قانونی لازم انجام شود تا ناراحتی به حق موکلان آگاهمان به طرف گشته و شفافیت لازم در فضای رسانه‌ای انجام شود.

امید است با دستورات قاطع حضرتعالی اذهان مردم نسبت به نمایندگان پاکدستی که هیچ وقت کمک مالی از کسی قبول نمی‌کنند و صادقانه برای جلب رضایت مردم تلاش می‌کنند روشن شود. البته دو نکته شایان ذکر است اول اینکه این قبیل حرف‌های دروغ، کذب و بی‌اساس قابل اعتنا نیستند چون انسان‌های متدین، منصف و با وجدان کاملاً آگاه هستند که ما در انتخابات دوره هشتم و نهم به عنوان کاندیدای مستقل حضور پیدا کرده‌ایم و با حمایت قاطع آحاد مردم و عموماً قشر مستضعف انتخاب شده‌ایم و خوشبختانه از طرف هیچ شخص، گروه و جناح خاصی مورد حمایت مالی قرار نگرفتیم و فقط وامدار مردم و نظام جمهوری اسلامی هستیم.

هرچند که در دوره هشتم و نهم، برخی از رقبای انتخاباتی مورد حمایت طیف رحیمی قرار داشتند که اطلاعات مربوطه قابل ارائه می‌باشد. نکته دیگر اینکه به نظر می‌رسد بعد از عزم قوه قضائیه و شخص حضرت عالی و دولت تدبیر و امید برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد مالی، جریان‌های فاسد می‌خواهند این مبارزه قاطع و مستمر را تحت‌الشعاع قرار دهند که نیازمند توجه دقیق می‌باشد.

مسعود پزشکیان

مؤید حسینی صدر


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com