رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اسراییل مایل است و یا کنگره آمریکا علاقه مند است فرزند ناخلف خود را روی ویلچر تحویل بگیرد اقدام نظامی کند تا پاسخ کوبنده و همه جانبه نیروهای مسلح ایران را لمس کند.

علی لاریجانی در بخشی از نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و سخنرانی او در آیپک و کنگره که با تبلیغات و اظهارنظرهای رسانه ای زیادی همراه بود گفت: صحنه های این ماجرا در کنگره آمریکا با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی چند نکته را در بر داشت.

وی ادامه داد: کل این ماجرا به صورت یک شو سیاسی در کنگره اجرا شد که نشانگر استخدام کنگره یک کشور بزرگ که داعیه مدیریت جهانی دارد در دست یک رژیم پوشالی است. در این همه سر وصدا و تبلیغات و اختلاف کاخ سفید با این ماجرا و حرف و نقدهای زیاد چه حرف مهمی در سخنان نتانیاهو بود، یک ساعت شعار تکراری و کف زدن نمایندگان وابسته کنگره چه حرف مهمی داشت؟ واقعا تعجب آور بود.

لاریجانی تصریح کرد: اگر اسراییل آنقدر قدرت دارد که علیرغم توافق بین المللی به ایران حمله کند چرا نخست وزیر این رژیم انقدر دستپاچه به کنگره رفته و نگران ایران است.

وی ادامه داد: اگرچه این سخن نظیر سایر دورغ های این فرد که آقای اوباما در مصاحبه خود به ان اشاره کرد بی ارزش تر از آن است که به آن توجهی شود اما اگر اسراییل مایل است و یا کنگره آمریکا علاقه مند است فرزند ناخلف خود اسراییل را روی ویلچر تحویل بگیرند اقدام نظامی بکند تا پاسخ کوبنده و همه جانبه نیروهای مسلح ایران را لمس کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهارات لاریجانی را با فریادهای مرگ بر اسراییل تایید کردند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir