اقدام نابهنگام و غافلگیرانه رئیس جمهور در بازگشت به تهران!!!
رئیس جمهوری عصر یکشنبه به طور سرزده از پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهرستان های آرادان و پاکدشت بازدید و از همه بخش‌هایی که بویژه در تعطیلات نوروزی به طور شبانه روزی سرگرم خدمات رسانی به مسافران هستند، تمجید کرد.

رئیس جمهوری عصر یکشنبه به طور سرزده از پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهرستان های آرادان و پاکدشت بازدید و ضمن گفت‌وگو با امدادگران این پایگاه‌ها، از کارکنان هلال احمر، پلیس راه، نیروهای انتظامی و همه بخش‌هایی که بویژه در تعطیلات نوروزی به طور شبانه روزی سرگرم خدمات رسانی به مسافران هستند، تمجید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان پس از شرکت در مراسم تشییع و ترحیم والده‌اش در شهرستان سرخه و در مسیر بازگشت از سمنان به تهران از پایگاه امداد و نجات شهرستان آرادان بازدید و با مسافران نوروزی که در محل حضور داشتند صمیمانه گفت‌وگو کرد.

رئیس جمهوری سپس در تماسی از طریق بی سیم، به امدادگران پر تلاش در پایگاه های هلال احمر استان خدا قوت گفت و از زحمات آنان تشکر کرد.

روحانی همچنین با نیروهای پلیس راه و نیروی انتظامی که در مجاورت پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان انجام وظیفه می کردند، گفت‌وگو و از تلاش‌های شبانه روزی آنان برای ایمنی و آرامش مردم و نیز کاهش تلفات رانندگی طی سالهای اخیر تمجید کرد.

رئیس جمهوری همچنین با مسافران عبوری که متوجه حضورش شده بودند نیز احوالپرسی و کودکانی را که ابراز علاقه می کردند مورد تفقد قرار داد.

روحانی در ادامه مسیر از پایگاه امداد و نجات هلال احمر و همچنین پایگاه اورژانس در شهرستان پاکدشت بازدید و از نزدیک با امدادگران، نیروهای پلیس راه و مسافران گفت‌وگو کرد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir