توضیح درباره سخنرانی احمدی نژاد در بابل
فرماندار بابل درباره حضورش در سخنرانی احمدی‌نژاد گفت: «حضور بنده با هماهنگی و موافقت و نظر مساعد استانداری و وزارت کشور صورت گرفته و به منظور حفظ امنیت و آرامش مراسم بوده است.»

رجب ملایی رئیسی در گفت‌وگو با یک سایت محلی افزود: «مگر کشور ما جمهوری اسلامی نیست و مگر نه اینکه باید با همه برخوردی یکسان شود، اگر این گونه است حضور بنده بلااشکال بوده است. ضمن اینکه باید به بزرگان‌مان احترام بگذاریم و با تنگ‌نظری راه را نبندیم.» ملایی حضور نیافتن اش در این مراسم را بی احترامی دانست و از شرکت در این مراسم دفاع کرد.

گفتنی است، سایت انتخاب گزارش داده بود: «پس از پایان مراسم برخی بزرگان استان مازندران تا پاسی از شب در منزل یکی از مسئولان سابق دولت و با حضور محمود احمدی‌نژاد تشکیل جلسه دادند... بسیاری از مسئولان شهرستان بابل بویژه آقای ملایی فرماندار ویژه و معاون استانداری مازندران در این مراسم، حضور داشتند.

به جز مقامات مختلف فرمانداری، برخی فرمانداران و بخشداران که از دوره احمدی‌نژاد همچنان مشغول فعالیت هستند، در جلسه خصوصی با احمدی‌نژاد شرکت کردند.» فرماندار بابل درباره این بخش از خبر واکنش و توضیحی نداشته است.

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:asriran.ir