وزیر ارشاد: فحاشی در ذات خزعلی است!
جنتی در خصوص فحاشی‌های مدیر مسئول انتشارات «حیان» گفت: این چیز عجیبی نیست و فحاشی در ذات مهدی خزعلی است.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: مدیر مسئول انتشارات پیش از این نیز ممنوع النشر بوده است. علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران گفت: فرهنگ کتابخوانی از آن جهت که هر کسی در حوزه تحصیلات و افزایش اطلاعات خود نیاز به خواندن کتاب دارد، مهم است.

وی ادامه داد: صداوسیما نقش بسزایی در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارد و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این جهت فقط نقش سیاست گذاری دارد.

جنتی  در ادامه سخنان خود در خصوص کمیت و کیفیت آثار ارائه شده در بخش بین الملل بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: البته من هنوز از این بخش دیدن نکرده‌ام اما با وجود 160 هزار عنوان کتاب به نظر می‌رسد که این بخش در سال جاری از نظر کمی و کیفی فعالیت خوبی داشته است.

جنتی در خصوص تعطیلی غرفه‌ی انتشارات «حیان» در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: من از این موضوع اطلاع دارم و می دانم که "خزعلی" در گذشته دو انتشارات را مدیریت می‌کرده که بنابر دستور قضایی ممنوع النشر بوده‌اند.

وی ادامه داد: البته ما سال گذشته در قالب انتشارات اباصالح به خزعلی اجازه‌ی فعالیت دادیم و امسال نیز به او یک غرفه در نمایشگاه کتاب اختصاص دادیم اما وی کتاب تازه منتشر شده‌ای برای ارائه در این نمایشگاه نداشت زیرا ما سقف 35 کتاب تازه منتشره را برای ناشران شرکت کننده در نمایشگاه در نظر گرفته بودیم.

جنتی در خصوص فحاشی‌های مدیر مسئول انتشارات «حیان» گفت: این چیز عجیبی نیست و فحاشی در ذات مهدی خزعلی است.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:yjc.ir