چرا سفر روحانی به تبریز لغو شد؟
نوبخت با بیان اینکه960میلیارد تومان به طرحهای عمرانی آذربایجان شرقی براساس رئیس جمهور اختصاص داده‌ایم گفت: این سفر نیز با دست پر انجام خواهد شد و رئیس جمهور با مردم تبریز ملاقات خواهند کرد.

سخنگوی دولت در بخشی از نشست هفتگی خود با خبرنگاران در خصوص احتمال لغو سفر رئیس جمهور به تبریز به دلیل اتفاقات مسابقات فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران و شرایط بد اجتماعی در این شهر به دلیل این اتفاق گفت: این سفربه مانند بقیه سفرهای استانی انجام می‌شود و در راستای توسعه این استان برنامه‌هایی در دست انجام است.

نوبخت با بیان اینکه960میلیارد تومان به طرحهای عمرانی آذربایجان شرقی براساس رئیس جمهور اختصاص داده‌ایم گفت: این سفر نیز با دست پر انجام خواهد شد و رئیس جمهور با مردم تبریز ملاقات خواهند کرد. براساس آنچه می‌دانیم استقبال از رئیس جمهور نیز پرشور و مردمی خواهد بود و در تمامی سفرهای استانی که ما داریم مشاهده می‌کنیم که اشک شوق براثر این استقبال بی‌نظیر در چشمان همراهان رئیس جمهور جاری می‌شود که اینقدر مردم با شوق از دولت‌شان استقبال می‌کنند.

وی با بیان این مطلب که اتفاقات افتاده در مسابقه فوتبال ربطی به دولت ندارد، اما براساس وظیفه‌ای که رئیس جمهور تشخیص دادند دستور رسیدگی فوری نسبت به این مسئله را دادند در پاسخ به این سوال که آیا قطع اینترنت و شبکه‌های تلویزیونی را در ورزشگاه تبریز در دقایق پایانی بازی تایید می‌کنید یا خیر، اظهار داشت: من چنین چیزی را تایید نمی‌کنم، اما قطعا می‌توانیم اطلاعات بیشتری کسب کنیم. البته قاعدتا مسابقه فوتبال و نتیجه آن ربطی به اینترنت ندارد. اما قطعا مسئله تبریز و مسابقه فوتبال پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com