تشکل های دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان گلستان با صدور بیانیه ای از سفر آیت الله سید حسن خمینی به این استان استقبال کرده و آنرا نقطه عطفی در تاریخ این استان خواندند.

تشکل های دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان گلستان با صدور بیانیه ای از سفر آیت الله سید حسن خمینی به این استان استقبال کرده و آنرا نقطه عطفی در تاریخ این استان خواندند.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

ماه خرداد برای تمام ایرانیان و حتی برای تمام مسلمانان حق طلب این کره خاکی یادآور از دست دادن رهبری آزاده است. رهبری که نمی توان با یک صفت، حق مطلب را در وصفش ادا نمود؛ چرا که امام خمینی نه تنها یک رهبر بلکه او پدر، مرجع و امام ما بود.

با آنکه بیش از بیست سال از ارتحال جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(قدس سره) می‌گذرد، اما در همه این سال‌ها توطئه‌های قدرت‌های سلطه طلب و ایادی آنان به دلیل حضور و درایت مقام معظم رهبری، دور اندیشی و دلسوزی های آیت الله هاشمی رفسنجانی و حضور فرهیخته ای همچون آیت الله سید حسن خمینی ناکام مانده است و اندیشه‌های امام راحل در عرصه‌های ملی و جهانی درخشنده‌تر و اثربخش‌تر شده و نظام جمهوری اسلامی ایران که میراث عظیم آن مرد الهی است، با رشد و تعالی روز افزون ریشه‌های خود را مستحکم‌تر ساخته است.

چهاردهم خرداد سالروز عروج ملکوتی اش آنچنان غمی بر دل های ما می نشاند که برگزاری مراسم ارتحالش شاید بتواند تنها گوشه ای از دل های زخم خورده ما را مرهم باشد.

امسال نیز همچون سال های گذشته در تدارک برای برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم به دعوت نماینده معزز ولی فقیه در استان گلستان حضرت آیت الله نور مفیدی، گلستان میزبان یادگار بزرگوار بیت شریف امام راحلمان می باشد.

هفتم خرداد مردم این خطه پذیرای بزرگمردی از تبار خمینی کبیر، یار و یاور مقام رهبری و از شخصیت های گرانسنگ حوزه های علمیه خواهند بود.

بدون شک حضور آیت الله سید حسن خمینی یادگار امام راحل در گلستان نقطه عطفی در تاریخ این مرز و بوم به شمار می رود.

این روزها که جمیع مردم استان آمده استقبال باشکوه از این نماد پاکی و آزادگی هستند شخصیتی که همچنان خمینی کبیر و آرمان های والالیش را تداعی می نماید.

ما دانشجویان دانشگاه های آزاد استان گلستان نیز تشریف فرمایی یادگار عظیم الشان امام راحل، حضرت آیت الله سید حسن خمینی را به استان گلستان ارج می نهیم و با حضور گسترده و پر شور خود در مراسم استقبال از ایشان در تاریخ هفتم خرداد 1393 ساعت 17:30 در مصلی نمازجمعه گرگان، به بدخواهان، کژ اندیشان و بدفهمان از انقلاب اسلامی نشان خواهیم داد که مردم استان گلستان به پیروی از وصایای بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و نایب برحقش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نخواهند گذاشت که این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.

 

منبع: ایسنا