نظر طائب در باره کفن پوشی علیه مذاکرات
حجت‌الاسلام مهدی طائب، رییس قرارگاه راهبردی عمار گفت: به‌نظر من مذاكرات شكست خورده است و دولت و حامیانش به‌دنبال مقصر می‌گردند و دلیل اینكه یك‌شبه بنزین راحذف یا نان را گران می‌كنند اعمال فشار بیشتر به مردم به بهانه تحریم و متقاعدكردن مردم به هرنوع توافقی است.

حجت‌الاسلام مهدی طائب،گفت: به‌نظر من مذاكرات شكست خورده است.حجت‌الاسلام مهدی طائب، رییس قرارگاه راهبردی عمار (مخصوص مقابله با جنگ نرم) بعد از درس خارج فقه در پاسخ به سوال یكی ازطلاب كه پرسید «آیا كفن پوش شدن دسته‌جمعی به نشانه اعتراض به رفتار دولت در مذاكرات را تایید می‌كنید یا خیر؟» با ادعای اینكه مذاكرات هسته‌ای شكست خورده است، گفت: به‌نظر من مذاكرات شكست خورده است و دولت و حامیانش به‌دنبال مقصر می‌گردند و دلیل اینكه یك‌شبه بنزین راحذف یا نان را گران می‌كنند اعمال فشار بیشتر به مردم به بهانه تحریم و متقاعدكردن مردم به هرنوع توافقی است.

طائب گفت: از طرفی این وضعیت باعث می‌شود اگر مومنین به مذاكرات اعتراض كنند و توافق هم حاصل نشود، با ایجاد جوسازی در رسانه‌ها معترضین  را مقصر شكست مذاكرات معرفی  كنند! لذا باید بسیار محتاط و با بصیرت مساله را پیگیری كرد و رفتارهایی مانند كفن پوشیدن فعلا نابجاست.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:روزنامه اعتماد