جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز تمام پایگاه‌های نظامی دشمنان در منطقه خاورمیانه در تیررس موشک‌های ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری صبح امروز در اولین یادواره امیران و 180 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن که در محل بقعه متبرکه سید حمزه (ع) با نام سرو قامتان ترشیز برگزار شد، افزود: اگرچه آمریکا با حمله به عراق و افغانستان در صدد بود ایران را به محاصره خود در آورد و کار نظام را یکسره کند اما وقتی داخل کشور و حمایت مردم را از ولایت فقیه و اقتدار نظامی نیروهای مسلح را دید از منطقه گریختند.

به گفته وی، برخلاف هشت سال دفاع مقدس که به لحاظ امکانات نظامی سخت در بحران بودیم اما در حال حاضر از چنان اقتداری در بعد نظامی برخوردار هستیم که با یک اشاره رهبر انقلاب می توانیم تمامی منافع زورگویان عالم را تهدید کنیم.

حیدری عنوان کرد: امروز با تکیه بر توانایی داخلی و دانش بومی که رهبری بر آن تاکید دارند در تمامی تولیدات نظامی خودکفا شده‌ایم و توانستیم نهضت خودکفایی را در داخل نهادینه کنیم.

امیر حیدری با هشدار به آمریکا و صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه اگر بخواهند کوچکترین تحرک نظامی بر علیه ایران داشته باشند، صهیونیست و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خاورمیانه از بین خواهند رفت، گفت: تمامی پایگاه‌های نظامی دشمنان در منطقه خاورمیانه در تیررس موشک‌های ما هستند.

وی با بیان اینکه صهیونیست اگر فکر حمله را در سر خود دارد بداند از آن چیزی نخواهد ماند و بدون هیچ تردید از روی نقشه محو خواهد شد، اضافه کرد: این به خاطر اقتدار، عظمت و سربلندی است که امروز ایران اسلامی از آن برخوردار است.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان اینکه عزت و سرافرازی امروز کشور به برکت حضور شهدای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: میزبان واقعی این محفل شهدایی هستند که به گفته قرآن کریم همیشه زنده و جاویدند.

حیدری با اشاره به گفته امام راحل که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به ممکلت آسیبی نرسد، افزود: امروز به برکت وجود ولایت فقیه در کشور از امنیت بالایی برخوردار هستیم.

وی با اعلام اینکه انسان در پرتو نعمات خداوند متعال قادر به ادامه حیات است، بیان کرد: ولایت فقیه از جمله افضل نعمات خدواند متعال است که به ما داده است.

حیدری با بیان این که ما تنها کشوری هستیم که از نعمت ولایت فقیه برخوردار هستیم، ابراز کرد: بهترین شکرگزاری تبعیت از ولایت فقیه و گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب است.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه همانند شهدا باید مطیع محض ولایت فقیه بود، اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی در سخت‌ترین لحظات هیچ‌گاه رهبری را تنها نگداشتند و در تبعیت از رهبر فرزانه خود جان خود را فدا کردند.

امیر حیدری با بیان اینکه شهدا امروز مظهر قدرت و اقتدار ما هستند، بیان کرد: این اقتدار را به برکت وجود ولایت فقیه و شهدای هشت سال جنگ به دست آورده‌ایم و کسی به ما نداده است.

وی مصداق اقتدار ایران اسلامی را حضور 5 کشوری که در دنیا حق وتو دارند و از قدرت و تاثیرگزاری بسیاری برخوردارند، در یک طرف میز مذاکره و در طرف دیگر نمایندگان ایران اسلامی که از اقتدار ایران دفاع می‌کنند دانست.

حیدری با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در برابر زورگویی دشمنان و 5 کشور در مذاکرات قد علم کرده است، خاطرنشان کرد: اگرچه مستکبران نمی‌خواهند هیچ کشوری در برابرشان قد علم کند اما امروز اسلام مقتدرانه در برابر آن‌ها ایستاده است.

وی با تاکید براین که بنا به گفته امام راحل ایران اسلامی پشتیبان تمامی مظلومان عالم است و در هرکجا که فریادشان را بشنود به کمکشان خواهد رفت، ابراز کرد: اگرچه ما هدف تولید سلاح هسته‌ای را نداریم اما معتقدیم باید نظام و اسلام دستشان از جنبه‌های مختلف به سوی بیگانگان دراز نشود.

حیدری با اشاره به اینکه اقتداری که امروز از آن برخورداریم مرهون هدایت عالمانه و پیامبرگونه ولی امر مسلمین و ولایت فقیه است، گفت: اگر چه کشورهای تونس، مصر، لیبی و محروم یمن انقلاب کرده‌اند اما به جهت اینکه یک ولایت فقیه ندارند در مسیرشان بر خلاف ایران اسلامی تغییراتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی با نفودشان مسیر انقلاب این کشورها را تغییر داده اند، بیان کرد: تعظیم در برابر خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در برابر سنگ‌اندازی‌های مستکبران از وظایف ما است.

منبع: ایسنا