طلاب، روحانیون و اساتید حوزه های علمیه عصر شنبه در حمایت از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون مذاکرات هسته ای در مدرسه فیضیه قم تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین لونی مدیر ستاد برگزاری این تجمع گفت: این اجتماع بزرگ با تایید و کسب مصوبات از حوزه و مشارکت فعالان و دلسوزان نظام برگزار شده است.

وی افزود: این تجمع در واقع حمایتی است واقعی از دولت و خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی که بدانند این ملت و به خصوص روحانیت پشتیبان این کشور است و اجازه نمی دهد که مستکبران چشم طمع به این کشور داشته باشند.

لونی تصریح کرد: این اجتماع بزرگ در حقیقت پیامی است به دشمنان اسلام و ایران اسلامی که بدانند این ملت ارزش های خود را با هیچ چیز معاوضه نخواهد کرد؛ دشمنان ما باید بدانند که رهبری و روحانیت و ملت ایران هیچگاه دست از آرمان های خود بر نمی دارند.

پس از وی آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و حداد عادل عضو مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین خانی، آشتیانی، آیت الله کعبی، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس و جمعی از شخصیت های حوزوی ونمایندگان بیوت مراجع عظام از جمله حاضران در این مجلس بودند.

در پایان بیانیه ای توسط یکی از طلاب قرائت و با صدای تکبیر به تایید طلاب و روحانیون حاضر در این تجمع رسید.

حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای به شرط عدم خروج از خط قرمزهای نظام و حرکت در مسیر ارزش ها و منویات رهبر معظم انقلاب، لغو یکجانبه تحریم های دشمنان، ممنوعیت هر گونه بازرسی از مراکز نظامی و منع مصاحبه با دانشمندان هسته ای از مهمترین مفاد این بیانیه بود.

در این بیانیه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواسته شده است با قاطعیت بیشتری بر مذاکرات هسته ای نظارت و از حقوق هسته ای ملت ایران صیانت کنند.

ارائه برنامه دقیق و روشن توسط مسوولان اقتصادی دولت، رفع مشکلات معیشتی مردم و حرکت در مسیر نصایح رهبر معظم انقلاب از دیگر خواسته تجمع کنندگان اعلام شد.

در بند پایانی بیانیه آمده است: ما روحانیون شرکت کننده در این تجمع بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان می بندیم و تا آخرین قطره خون از انقلاب و ولایت دفاع خواهیم کرد.

منبع: ایسنا