بیانیه دولت برای بزرگداشت جان باختگان منا
هیات دولت در بیانیه ای از عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع و یادبود جان باختگان فاجعه منا که روز یک شنبه در تهران و همه استانهای کشور به طور همزمان برگزار خواهد شد دعوت به عمل آورد.

هیات دولت در بیانیه ای از عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع و یادبود جان باختگان فاجعه منا که روز یک شنبه در تهران و همه استانهای کشور به طور همزمان برگزار خواهد شد دعوت به عمل آورد.هیات دولت در بیانیه ضمن اعلام تسلیت مجدد به خاطر حادثه تلخ منا زمان و مکان برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت این عزیران که در متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حج امسال با نام مظلومانی قرین شد که در حرم امن الهی جان به جان آفرین تسلیم کرده و اندوهی جانکاه را برای بازماندگان و عموم ملت ایران موجب شدند.

هیات دولت جمهوری اسلامی این مصیبت بزرگ را به ولی عصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، بازماندگان و عموم ملت مسلمان ایران تسلیت می گوید و همگان را به شرکت در مراسم یادبود و بزرگداشت این عزیران که در تهران و همه استانها و به صورت همزمان برگزار می شود، دعوت می نماید.

این مراسم در تهران در حسینیه امام خمینى با حضور مقام معظم رهبری، رییس جمهور. هیات وزیران، مقامات لشگری و کشوری و مردم متدین تهران در روز یکشنبه دوازدهم مهر و از ساعت ۱۵/۳۰ تا ۱۷/۳۰ برگزار می شود.

منبع: مهر