چرا صالحی بعد از ماجرای تهدید به دیدار حسینیان رفت؟+ عکس
حسینیان که سابقه جراحی قلب را دارد به دلیل تهدید علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف به مرگ، سوژه دیروز و امروز رسانه های داخلی و خارجی بوده است.

عیادت صالحی از حسینیان +عکس

علی‌اکبر صالحی با حضور در بیمارستان محل بستری روح‌الله حسینیان از وی عیادت کرد.رئیس سازمان انرژی اتمی بعدازظهر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری روح‌الله حسینیان از نمایندگان مجلس که به دلیل عارضه قلبی در آی سی یو بستری است از وی عیادت کرد.

عیادت صالحی از این نماینده مجلس در حالی انجام می‌شود که روز گذشته حسینیان در جلسه علنی مجلس و در خلال بررسی طرح مرتبط با برجام صالحی را تهدید به مرگ کرده بود.

photoshfge49.jpg

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اعلام اینکه عیادت صالحی از حسینیان به درخواست خود صالحی انجام شده، گفت: این عیادت نشانه همدلی دولت و مجلس است و هدف آقای صالحی کاری تبلیغاتی نبوده و به همین دلیل اجازه ندادند هیچ رسانه‌ای در محل این عیادت حضور داشته باشد.وی افزود: آقای حسینیان از حضور صالحی در بیمارستان قدردانی و از ایشان دعوت کردند تا با یکدیگر عکس یادگاری بگیرند.

کمالوندی با بیان اینکه در این دیدار جو خوبی برقرار بود،‌ افزود: پزشکان معالج آقای حسینیان اعلام کردند که با توجه به مشکل قلبی پیشین و فشار عصبی وارد شده در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی آقای حسینیان دچار عارضه قلبی و در بیمارستان بستری شدند و فعلاً ایشان مشکل خاصی ندارند.


منبع: ایسنا