جوانان بوی فتنه می‌دهد
عضو کمیسیون خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: تشکیل مجلسی به نام "جوانان" با بوی فتنه زنگ خطری برای اقشار ممتاز جامعه است.


"جوانان" با بوی فتنه زنگ خطری برای اقشار ممتاز جامعه

الهام بیدی عضو کمیسیون خواهران اتحادیه جامعه اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به انتشار اخباری درباره شکل‌گیری مجلس جوانان اظهار داشت: صحبت از تشکیل مجلس جوانان است و مایه خرسندی است که مجلسی تشکیل شود که دردهای جوانان را در تریبون مجلس فریاد زند و مشکلاتمان را مکررا پیگیر باشد.وی با طرح این سوال که آیا بانیان این طرح اهداف جناحی خود را در سر می‌پرورانند، افزود: مجلسی برای جوانان با بوی فتنه، زنگ خطری برای اقشار ممتاز جامعه و انقلابیون درد‌مند است که تجربه تلخ فتنه 88 را دارند.

این فعال دانشجویی گفت: در تیر ماه سال 78 و سال 88 عده‌ای از جوانان فریب خورده قربانی اهداف سیاسی عده‌ای شدند و در آن روزها برخی از قشر جوان موج سواری گرفتند و در راستای اهداف انتخاباتی خود و دست‌یابی به قدرت، جوانان را پیاده نظام سیاسی خود کردند.

بیدی تصریح کرد: عده‌ای به نام مجلس جوانان می‌خواهند به اهداف سیاسی خود دست یابند و جوانان را بهانه و وسیله‌ای برای غرض‌های سیاسی خود قرار دهند.در برهه‌ای که به جوانان انقلابی سخت گرفته می‌شود مضحک است که برخی آقایان بیرق حمایت و تشکیل مجلس جوانان را در دست گیرند.

وی گفت: اگر به راستی عده‌ای درد جوانان این ملت را می‌فهمند بهتر است در کالبد قوانین به جوانان میدان دهند‌ و از جوانان این ملت در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی بهره ببرند.

این فعال دانشجویی در پایان اضافه کرد: اجرایی شدن طرح مجلس جوانان به دستان مصلحان نه فتنه‌گران و کسانی که سینه چاکان دشمنان این ملت اسلامی هستند، طرح خوبی است.

 

منبع:تسنیم