احمدی نژاد و کشف را ه های نفوذ!
روحانی نزدیک به احمدی نژاد گفت: مطالعه تنها فعالیتی نیست که رییس دولت نهم و دهم امروزه پیش گرفته و احمدی نژاد در کنار این کار به بررسی و کشف ترفندهای نفوذ استکبار مشغول است و می توان گفت نشان دادن تاکتیهای استکبار جهانی را پیش گرفته اند.

شغل جدید محمود احمدی نژاد

بهمن شریف زاده، روحانی نزدیک به احمدی نژاد معتقد است که رئیس دولت های نهم و دهم فعلا بنای ورود به سیاست ندارد. او تاکید می کند: احمدی نژاد قصد ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارد، مجلس و ریاست جمهوری را که می دانم ندارد اما معلوم نیست بعدا هم نداشته باشد.

شریف زاده اما کمی درباره این روزهای احمدی نژاد می گوید و اشاره می کند که اکنون احمدی نژاد به بازخوانی آرمانهای امام خمینی (ره) به صورت مستمر مشغول بوده و این بازخوانی را با هدف قرار گرفتن در مسیر انقلاب انجام می دهد و اینطور نیست که بی هدف کاری را انجام دهد.

او می گوید البته این مطالعه تنها فعالیتی نیست که رییس دولت نهم و دهم امروزه پیش گرفته و احمدی نژاد در کنار این کار به بررسی و کشف ترفندهای نفوذ استکبار مشغول است و می توان گفت نشان دادن تاکتیهای استکبار جهانی را پیش گرفته اند.

برای این مهم هم هدفی وجود دارد و الان دوستان احمدی نزاد با هم می نشینند و از ارمانهای امام خمینی می گویند تا با مرور این آرمانها یادآوری کنند گه چطور می شود جلوی خروج انقلاب از مسیرش را گرفت.

 

منبع: انتخاب