فعالیت انتخاباتی مهناز افشار به نفع مادر شوهرش صحت دارد؟
چندان هم عجیب نبود که یک هفته بعد از گفتگوی مفصل سوسن صفاوردی با روزنامه اصلاح طلب شرق ،نام او به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم به گوش برسد.

مهناز افشار مدیر تبلیغات مادرشوهرش جهت ورود به مجلس دهم؟!!

صفاوردی همسر محمدعلی رامین و مادرشوهر مهناز افشار چهارشنبه دوم دی ماه با حضور در وزارت کشور داوطلبی خود برای انتخابات مجلس را اعلام کرد.وقتی خبرنگاران از وی در مورد کاندیداتوری اش و اینکه همسرش از این تصمیم راضی هست یا نه؟ پرسیدند گفت: همسرم در کارهای شخصی من دخالت نمی کند.

مشاور احمدی نژاد از او اعلام برائت می کند

صفاوردی که در دولت احمدی نژاد مشاور امور بانوان بود در گفتگوی اخیر خود سعی کرده بود تا می تواند از احمدی نژاد فاصله گرفته و حتی خود را در مشی شخصی زندگی، آدمی باز و طرفدار تعاطی افکار نشان دهد.وی بدون اینکه به دوران مدیریت خود و همسرش محمدعلی رامین در دل دولت احمدی نژاد اشاره کند برای توصیف دوران احمدی نژاد از واژه “تحجر” استفاده کرده بود.

در روزگاری که حتی اصلاح طلبان دوآتشه هم می کوشند بر اشتراکات خود بر جریان اصولگرایی تاکید کنند تا مشکل تایید صلاحیت پیدا نکنند اینکه صفاوردی سعی کرده با نزدیک کردن ادبیات خود به ادبیات اصلاح طلبان به مجلس راه یابد و حتی به ظاهر عقبه همسر خود که مبدع نفی هولوکاست بود را هم فراموش کرده، معنایی جز این ندارد که صفاوردی به دنبال جلب آرای اصلاح طلبان است.

حال باید منتظر ماند و دید واکنش مهناز افشار به کاندیداتوری مادر همسرش چیست؟

مهناز افشار فعالیت انتخاباتی به نفع مادر شوهرش (خانم صفاوردی همسر آقای رامین) را تکذیب کرد!

منبع: سینما ژورنال