مراسم یوم‌الله 12 بهمن
مراسم رسمی آغازین جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 برگزاری مراسم یوم‌الله 12 بهمن

مراسم رسمی آغازین جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی راس ساعت 9 و 33 دقیقه صبح امروز (دوشنبه) 12 بهمن ماه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان لشکری و کشوری در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم آئین استقبال از ورود تاریخی حضرت امام با برپایی برنامه نمایش گروهی و اجرای سیستم صوتی و تصویری با جلوه‌های ویژه هنری و اجرای سرودهای انقلابی انجام خواهد شد.

بنابراین گزارش، قرار است در این مراسم آئین‌ گل افشانی ضریح مطهر توسط گروه ویژه هنری انجام شود.

حجت‌الاسلام رئیسی دادستان کل کشور در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت و پس از وی همسر شهید داریوش رضائی‌نژاد به قرائت پیام خانواده معظم شهیدان به محضر امام و امت امام خواهد پرداخت.

یکی دیگر از برنامه‌های ویژه یوم‌الله 12 بهمن، اجرای برنامه در محل تاریخی جلوس حضرت امام خمینی (ره) یعنی محلی که امام عظیم‌الشان پس از ورود به میهن اسلامی در سال 57 به بهشت زهرا آمدند و در آن جایگاه سخنرانی تاریخی خود را با حضور اقشار مختلف مردم اجرا کردند، است که در این مراسم محسن رفیق‌دوست به سخنرانی خواهد پرداخت.

 

منبع: فارس