روحانی در کلاس تدریس با موضوع برجام
رئیس‌جمهور در بازدید از کلاس تدریس تاریخ با موضوع برجام گفت: شما آینده‌سازان و امیدهای ما برای اداره کشور هستید؛ پس قدر خود را بدانید و تلاش کنید، آموزش‌های لازم را به بهترین نحو فرا بگیرید.

بازدید روحانی از کلاس تدریس تاریخ با موضوع برجام

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، بهره‌‌برداری از 549 پروژه‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر کشور، به طور همزمان و در مراسمی ویژه با حضور و دستور رئیس‌جمهور آغاز شد.حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در این مراسم که روز چهارشنبه در دبیرستان شهیدان سیدفاطمی و دبیریان در منطقه 16 تهران برگزار شد، از تعدادی از کلاس‌های درس این دبیرستان بازدید کرد.

وی ابتدا در زنگ تاریخ یکی از این کلاس‌ها که دبیر در حال تدریس مبحث برجام بود، حضور یافت و پس از طرح سوالاتی درباره کم و کیف وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان و اطلاع یافتن از اینکه دانش‌آموزان در حال فرا گرفتن مبحث برجام در درس تاریخ هستند، از یکی از دانش‌آموزان خواست که درباره آنچه فرا گرفته‌است، توضیحاتی بدهد.

روحانی پس از توضیحات یکی از دانش‌آموزان که عنوان کرد ما در این درس یاد می‌گیریم که ملت ایران چگونه تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری، مدیریت رئیس‌‌جمهور و عزم راسخ و قدرت استوار خود بر تحریم‌های ظالمانه دشمنان فائق آمد، از دبیر کلاس سوالات دیگری درباره مواد درسی دانش‌آموزان و کیفیت آموزش پرسید.

rohani53.jpg

رئیس‌جمهور به آموزش و پرورش و برخی مدیران وزارتخانه و دبیر کلاس نیز پیشنهاد داد که در نحوه اداره مدارس، ارایه مواد درسی و ارتقاء کیفیت آموزش، دانش‌آموزان را طرف مشورت قرار داده و از ایده‌های جدید برآمده از ذهن جوان دانش‌آموزان برای ارتقاء کیفیت آموزش بهره بگیرند.

روحانی در پایان خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما آینده‌سازان و امیدهای ما برای اداره کشور هستید. پس قدر خود را بدانید و تلاش کنید، آموزش‌های لازم را به بهترین نحو فرا بگیرید.

 

منبع: فارس