وزیر کار در جمع کارگران بهشت‌زهرا
وزیر کار در جمع کارگران بهشت‌زهرا گفت: هدف از حضور در این راه تجدید پیمان با شهدای کارگر و ارج نهادن به زحمت‌کش‌ترین قشر کارگران جامعه است.

وزیر کار به غسالخانه رفت

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین روز از هفته کار گر به بهشت زهرا(س) رفت و با حضور در جمع خدمت رسانان غسالخانه از زحمات و خدمت رسانی آنان  تشکر کرد. در اولین روز هفته کارگر وزیر کار در حضور کارگران بهشت زهرا گفت: با حضور در اینجا با آرمان‌های 8 هزار و 306 شهید کارگر دفن شده که جان خود را برای زندگی آیندگان در کف دست گذاشته‌اند تجدید پیمان می‌کنیم.

وی افزود: امروز به همه آنها اعلام می‌کنیم که با همه وجود به همه آن آرمان‌های مقدس سلام می‌کنیم و همچنان بر آنها پای می‌فشاریم.

علی ربیعی گفت: ما کارگران در اولین روز هفته کارگر با شهدا پیمان می‌بندیم که تعهدات آنها را گرامی بداریم و این پیمان ما تنها به این مفهوم است که همه در دولت به دنبال کار بیشتر و خالصانه باشیم.

وی ادامه  داد: امروز اگر جبهه جنگ نیست باید تمام قد برای استقلال کشور بایستیم و تولید کنیم. حتی کارگرانی که 7 ماه حقوق نگرفته‌اند متعهدانه زیر سقف کارخانه‌ها می‌ایستند و تولید را ادامه می‌دهند.

وزیر کار افزود: به یاد روزهای آغازین انقلاب هستیم که هوشمندی کارگران مقابل گروهک‌ها و اختلال‌گران ایستاد و در این راه کارگران شهدای بسیاری نثار انقلاب کردند.ربیعی در ادامه گفت: دلیل دوم حضور من در اینجا حضور در جمع کارگران زحمتکشی است که همواره در غم‌های مردم حضور دارند و با تمام وجود شرافتمندانه خدمت می‌کنند.

وی افزود: این درست است که گروه‌هایی از کارگران صدایشان کمتر شنیده شده است اما ما اعلام می‌کنیم که در دولت تدبیر و امید صدای شما را می‌شنویم.

وزیر کار افزود: ما معتقدیم هر کس هر جا کارگری می‌کند شرافت کارگری‌اش ارزشمند است.وی در پایان اظهار داشت: در اولین روز هفته کارگر دست همه شما کارگران بهشت‌زهرا، کارگران غسالخانه و کارگران زحمتکش کفن و دفن را می‌بوسم و به شما ادای احترام می‌کنم.

 

منبع: خبرآنلاین