کوچک‌زاده از کامنت‌هایش دفاع کرد
مهدی کوچک‌زاده ضمن تأیید این مسأله که کامنت‌های بحث‌برانگیز در صفحه اینستاگرام عباس عراقچی را شخصاً نوشته است، از محتوای این کامنت‌ها دفاع کرد.

 

مهدی کوچک‌زاده خودم کامنت گذاشتم

 مهدی کوچک‌زاده نماینده مجلس شورای اسلامی طی دو شب گذشته دست به گوشی شد و زیر پست یک ماه پیش عباس عراقچی کامنتی به اشتراک گذاشت؛ همین کامنت کافی بود تا پست عراقچی تبدیل به یک محفل برای مناظره سیاسی و بحث و جدل میان کاربران و کوچک‌زاده شود.

این عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص نوشتن کامنت در پست اینستاگرام عباس عراقچی، اظهار کرد این کامنت توسط شخص بنده در صفحه معاون وزیر خارجه گذاشته شده است. معتقدم سوءاستفاده از مسائل مقدس و معصوم توسط سیاسیون کار صحیحی نیست و من از آن منزجر هستم که یکی از آنها اطفال است.

وی افزود: این کار را که یک سیاستمدار که باید پاسخگوی بسیاری از مسائل باشد بیاید و یک عکس را در کنار یک کودک معصوم منتشر کند، کار درستی نمی‌دانم. شاه هم با تمام کارهای اشتباهش به حرم امام رضا (ع) می‌رفت و عکس می‌گرفت.

کوچک‌زاده با بیان اینکه "دلیلی وجود نداشت که آقای عراقچی چنین کاری انجام دهد"، تصریح کرد: معاون وزیر خارجه بیاید توضیح دهد که با 2 میلیارد دلار پول چه کرده است؟

وی درباره بقیه کامنت‌های نوشته‌شده توسط خودش، گفت: من در آن صفحه کامنت‌های زیادی نوشتم اما رسانه‌ها فقط یک قسمت را بزرگنمایی کردند.

کوچک‌زاده افزود: خود عراقچی در کمیسیون امنیت ملی گفت برجام قهرمان ندارد بلکه قربانی دارد، که ما همان قربانیان برجام هستیم، اگر شما قربانی هستید پس چرا مدال افتخار به شما اعطا شد؟

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان