اظهارات عجیب شجونی درباره ریاست جمهوری روحانی
حجت الاسلام شجونی گفت: همه ما باید تلاش کنیم حسن روحانی اولین رئیس جمهور چهارساله ایران باشد و نتواند دوباره به ریاست جمهوری دست پیدا کند.

اظهارات عجیب شجونی درباره ریاست جمهوری روحانی

حجت الاسلام جعفر جواد شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران است. او بنابه گفته خود، از همراهان نواب صفوی در دوران مبارزه با نظام پهلوی بوده است. وی پس از انقلاب مسئول اداره کاخ شمس پهلوی و نماینده کرج در اولین دوره مجلس شورای اسلامی و به گفته خودش از بازجویان زندان اوین بوده است. در دوران دولت اول محمود احمدی‌نژاد از حامیان وی به شمار می‌رفت. او سابقا رئیس جامعه وعاظ تهران بود که منجر به انشعاب جامعه وعاظ ولایی شد.

حجت الاسلام شجونی در بخشی از گفتگوی خود در پاسخ به سوالی در این باره که برخی از ابتدای دولت آقای روحانی تلاش کردند دولت ایشان یک‌دوره‌ای باشد و در چهار سال دیگر ادامه پیدا نکند. به نظر شما آقای روحانی موفق می‌شود؟

همه ما باید تلاش کنیم حسن روحانی اولین رئیس جمهور چهارساله ایران باشد و نتواند دوباره به ریاست جمهوری دست پیدا کند. در شرایط کنونی حسن روحانی رئیس جمهور کشور نیست و بلکه معاون اول هاشمی رفسنجانی است!!!

در صورتی که احمدی‌نژاد قصد داشته باشد به قدرت بازگردد شما از وی حمایت می‌کنید؟

من چهار سال اول دولت احمدی‌نژاد از وی حمایت می‌کردم اما در چهار سال دوم به دلیل حواشی زیادی که دولت وی برای کشور به وجود آورد از وی فاصله گرفتم و حمایت نکردم.من نوکر احمدی‌نژاد نیستم که به وی رای بدهم.احمدی‌نژاد در هشت سالی که رئیس جمهور بود حتی یک بار هم نامی از اصولگرایان نبرد. وی حتی حاضر نبود به دیدار مراجع تقلید قم برود.

 

منبع: آرمان