آقای روحانی لطفا جواب این کانال تلگرامی را بدهید
دیروز، برنامه نوبت شمای شبکه BBC فارسی با موضوع "مقابله شهرداری با دستفروش ها" به عنوان بازو و خط دهنده اصلی رسانه های اصلاح طلب روی آنتن رفت.

 محمد عبدالهی تحلیلگر سیاسی در کانال تلگرامی اش نوشت:

قبلا در مطلبی توضیح دادم که روحانی، به هر نحوی تلاش می کند افکار عمومی را از ناکارامدی و ضعف عملی دولت، عیان شدن شکست برجام، افشای خیانت مدیران رده بالا و.. منحرف کند و از مطالبات و انتقادات به حق مردم بگریزد . او در نشست شهرداران در یک رقابت زود هنگام انتخاباتی، حمله به بدیل های خود را به همین منظور کلید زد.

دیروز، برنامه نوبت شمای شبکه BBC فارسی با موضوع "مقابله شهرداری با دستفروش ها" به عنوان بازو و خط دهنده اصلی رسانه های اصلاح طلب روی آنتن رفت. چهره های مختلف اصلاح طلب هم پس از سخنرانی روحانی، حمله گسترده خود علیه شهردار تهران را به راه انداخته اند.

در مجلس: پروانه مافی: همان خانم معلم مدرسه ابتدایی، درآمدزایی شهرداری را خطرناک خوانده!

اصلاح طلبان شورای شهر، محمد سالاری، حقانی، غلامرضا انصاری، رحمت الله حافظی(اصولگرا) و..، هم با پیش کشیدن بدهی های شهرداری، تلاش کردند در یک فرار به جلو، بدهی هنگفت دولت به شهرداری را بپوشانند.

رسانه ها و حتی کانالهای تلگرام اصلاح طلبان هم بسیج شده اند تا با هر شایعه و ادعایی بهرحال، شهرداری را بگزند.

این سطح از هجمه هماهنگ و گسترده داخلی و خارجی، آن هم یک سال مانده تا انتخابات بعدی، عجیب نیست. بلکه حتما در هفته ها و ماه های آینده، حجیم تر خواهد شد.

به بهانه های مختلف! از به راه انداختن شایعات و ادعاهای بی سند و مدرک درباره وضعیت مالی شهرداری، تا پوشش دادن شکوه های چند متکدی و کودک کار در گوشه ای از شهر، تا نمای فلان خانه در تهران و..

خط هماهنگ معرفی زود هنگام شهردار تهران به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری را در شرایط حاضر که هیچ نظر و یا تصمیمی از سوی ایشان در این خصوص اعلام نشده است تداوم همان خطی می دانم که دو ماه قبل در روزنامه های زنجیرهای حاج قاسم سلیمانی را کاندیدای قطعی اصولگرایان معرفی کرده بود . فلسفه این عملیات روانی پیشدستانه در هراس روحانی از باختن به سیاسیون نیست. او از ترس باختن به بی کفایتی مدیریتی و کارنامه ضعیف 4 ساله اش هر کارنامه اجرایی مقبولی را رقیب بالقوه شب انتخابات میداند .

دولت اما هر شخص و نهادی را با حرکت گازانبری، بنوازد، مردم همچنان منتظرند تا به صدها وعده داده شده در تبلیغات انتخاباتی عمل کند. با حرف درست نمیشود. با شعار درست نمیشود. با فرافکنی درست نمیشود. با فرار به جلو درست نمیشود. سال اقدام و عمل است.

 

منبع: دانشجو