سلامتی هاشمی رفسنجانی
استفاده از شیوه‌های نخ نما شده را که برای دهه‌های قبل بود هنوز در دستور کار دارند و متوجه این واقعیت نیستند که انتشار شایعات درباره بزرگان تنها سبب کاهش شایعه پردازان می‌شود و خاصیت دیگری ندارد.

حال هاشمی‌ رفسنجانی مساعد است؟

 

مطهره شفیعی: استفاده از شیوه‌های نخ نما شده را که برای دهه‌های قبل بود هنوز در دستور کار دارند و متوجه این واقعیت نیستند که انتشار شایعات درباره بزرگان تنها سبب کاهش شایعه پردازان می‌شود و خاصیت دیگری ندارد. نکته قابل تامل اینجاست که اینان ابتکاری هم در این شایعه پردازی ندارند و سال‌هاست که در سایت‌ها و رسانه‌های خود می‌نویسند که آیت‌ا...‌هاشمی بیمار و بستری شده است! به نظر می‌رسد هر گاه دلواپسان شکست می‌خورند یا می‌دانند باید در انتظار ناکامی بزرگی باشند، این شایعه پراکنی‌ها را برای التیام و مرهم گذاشتن بر ناراحتی‌های خود مطرح می‌کنند. 

اکنون که فضای انتخاباتی اردیبهشت ۹۶ زودتر از همیشه شکل گرفته است، دلواپسان به نقش آیت‌ا...‌هاشمی در آن انتخابات و حمایت قاطع او از روحانی اذعان دارند. پس می‌کوشند تا هر آنچه می‌توانند در مسیر کاستن توجه جامعه به آیت‌ا...‌هاشمی بکوشند اما شاید هنوز درک نکرد‌ه‌اند که تلاش‌های آنان سبب توجه و گرایش بیشتر جامعه به دیدگاه آیت‌ا...‌هاشمی می‌شود.

 

 این بار هم شرمندگی برای دلواپسان!

روز پنجشنبه بار دیگر برخی كانال‌های تلگرامی که توسط دلواپسان اداره می‌شود،شایعه‌ای در مورد بستری شدن آیت‌ا...‌هاشمی در بیمارستان جماران منتشر كردند که این شایعه در زمان کوتاهی تکذیب شد. یاسر‌هاشمی به‌ «آرمان امروز» گفت: شایعات درباره بستری شدن پدرم در بیمارستان صحت ندارد. هر چند این شایعات برای ما جدید نیست و هر گاه منافع یک گروه و جمعی در خطر باشد برای منحرف کردن اذهان و افکار عمومی اقدام به انتشار چنین شایعات نادرستی می‌کنند. البته جامعه به خوبی پی برده‌اند به این حربه‌ها و ترفندهای نخ نما شده مخالفان اعتدال در کشور که برای پیشبرد امور خودشان از صبوری و جایگاه آقای‌هاشمی سوءاستفاده می‌کنند و البته همواره هم پاسخی متفاوت از آنچه در ذهن دارند دریافت می‌کنند. 

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز روز پنجشنبه شایعه بیماری آیت‌ا...‌هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرد و درباره دیدارهای انتخاباتی وی که برخی رسانه‌ها از آن خبر داده اند نیز توضیحاتی ارائه کرد. تابناک نوشت؛ محمد‌هاشمی درباره اخباری که مبنی بر بیماری و بستری شدن آیت‌ا...‌هاشمی رفسنجانی در بیمارستان منتشر شده است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و آقای‌هاشمی هم اکنون در صحت و سلامت در منزل‌شان هستند. وی با بیان اینکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچ مشکلی که ناشی از بیماری باشد و منجر به بستری شدن وی شود، ندارد، افزود: معمولا روزهای تعطیل که می‌شود، دست شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌ها از مطلب خالی است، بنابراین چنین شایعاتی درست می‌کنند.

 

 با پدرم صحبت کردم؛ خوب بود

دختر ارشد آیت‌ا...‌هاشمی شایعات منتشر شده از سوی دلواپسان را تکذیب کرد و از مساعدبودن حال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد. فاطمه‌هاشمی ظهر پنجشنبه اظهار داشت: همین چند دقیقه پیش با پدرم صحبت کردم. در منزل حالشان خوب است.انتخاب هم نوشت؛ مدیر روابط‌عمومی محمع تشخیص مصلحت نظام ضمن ابراز شگفتی از تخیل دروغپردازان و ابراز تاسف از انتشار چنین اخباری كه توسط مغرضان و دروغگویان منتشر می‌شود گفت: این ادعا از اساس كذب است؛ آیت‌ا...‌هاشمی رفسنجانی در صحت و سلامت كامل هستند و امروز نیز، چونان روزهای قبل مشغول رسیدگی به كارها هستند. 

رضا سلیمانی افزود: متاسفانه مغرضان، آرزوی قلبی خود را هر از گاهی در قالب چنین دروغ‌هایی منتشر می‌كنند تا فضای سیاسی كشور را مسموم كنند و به اهداف مشكوك خود برسند! وی در پایان آرزو كرد كسانی كه چنین اخباری را منتشر می‌كنند، به سلامت حقیقی روح و عقل دست یابند.

 البته شاید بهره بردن دلواپسان از یک ترفند نخ نما شده برای آن بود که چندی پیش چند کانال خبری در تلگرام مدعی شدند عفت مرعشی، همسر آیت‌ا...‌هاشمی رفسنجانی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد که این خبر بر خلاف سایر شایعات دلواپسان تایید شد و حسین مرعشی برادر همسر آیت‌ا...‌هاشمی خبر بستری شدن همسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیمارستان را تایید کرد. 

فاطمه‌هاشمی هم در آن مقطع توضیح داد که «مادرش به دلیل زخم اثنی‌عشر بستری شده بود که درمان شد.» بنابراین بیماران سیاسی باز هم شایعه بستری شدن آیت‌ا..‌هاشمی را برای چندمین بار در ماه‌های اخیر مطرح کردند اما این بار هم تیر پلاستیکی آنها به سنگ خورد و شرمندگی نصیبشان شد.

 

 

منبع: روزنامه آرمان